chwale

1. Data: 2003-06-09 12:44:35

Temat: chwale
Od: "saga" <t...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

podklad matujacy estee lauder- miodzioooo. jak on kurcze wygladza, matuje i
w ogole. od razu mam inna twarz:)
blyszczyk lumeny- super. piekne drobinki ale delikatniusie, blysk jak nie
wiem co. tylko nie wiem ile kosztuje:) Ale w srode bede wiedziala to dam
jeszcze znac:)
szmpon do wlosow goldweela. jeszce nie wiem jaki bo myli mi nim wlosy u
fryzjera ale bratowa ma sie dowiedziec o nazwe i cene. mowie wam-rewelacja.
po ciazy okropnie przetluszczaja mi sie wlosy- musze je myc ciodziennie. U
fryzjera bylam w sobote i do teraz nie mylam glowy a wlosy mam mieciutkie i
blyszcace jakbym dopiero wyszla od fryzjera. Normalnie jestem w szoku. Po
raz pierwszy od jakis 8 miesiecy patrze z zadowoleniem w lustro:)
ewa

1. Data: 2003-06-09 16:02:35

Temat: Re: chwale
Od: "anpaho" <a...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "saga" <t...@o...pl> napisał w wiadomości
> podklad matujacy estee lauder- miodzioooo. jak on kurcze wygladza, matuje
> w ogole. od razu mam inna twarz:)

A ile takie cudo kosztuje?

1. Data: 2003-06-09 19:03:43

Od: "saga" <t...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "anpaho" <a...@w...pl> napisał w wiadomości

> Użytkownik "saga" <t...@o...pl> napisał w wiadomości
>
> A ile takie cudo kosztuje?

w sephorze 130 zl.
jak chcesz cos wiecej o nim wiedziec to na www.wizaz.pl sa wypowiedzi pan,
ktore go uzywaly. Jest on w kosmetykach wszechczasow czy cos takiego.
pozdrawiam
ewa

Minuit, Monoi de Tahiti i inne
Kocham Was za wskazowki biustonoszowe!!!
cera sucha-godne polecenia zabiegi nawilżające?
Peeling BanDi
[gdzie] Straubal - Wroclaw