chwale- Dove z samopalaczem

1. Data: 2006-07-29 23:15:23

Temat: chwale- Dove z samopalaczem
Od: "Iwon\(k\)a" <i...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Chwale, bo widzialam w Twoim Stylu (bodajze), ze w Polsce tez
mozna kupic, ten balsam do ciala z samoopalaczem
http://www.dove.us/your_skin/energy_glow_tanning_lot
ion.asp

_bardzo dobrze_ sie rozprowadza, co nie daje pozniej nierownomieronsci
w sztucznej opaleniznie. dobrze nawilza, ladnie pachnie. skora
nabiera ladnego kolorytu. polecam dla tych co slonca nie widzieli
(ale w Polsce teraz slonca pod dostatkiem, wiec moze przyda sie
ta wiadomosc w zimie:)

iwon(k)a

2. Data: 2006-07-31 17:37:10

Temat: Re: chwale- Dove z samopalaczem
Od: "justa" <j...@g...SKASUJ-TO.pl> szukaj wiadomości tego autora

Iwon\(k\)a napisał(a):
> [...]
> nabiera ladnego kolorytu. polecam dla tych co slonca nie widzieli
> (ale w Polsce teraz slonca pod dostatkiem, wiec moze przyda sie

a jak długo go używasz i z jaką częstotliwością? schodzi równomiernie? i
którą masz wersję, do jasnej czy ciemnej karnacji?

3. Data: 2006-08-01 11:54:58

Od: "mumu" <j...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Ja mam do ciemnej karnacji , nie jestem zbyt zadowolona , gdyż po ok. 4-6
dni schodząc zostawia brązowawe plamki, także nie jest to taka rewelka.

mumu

4. Data: 2006-08-02 05:06:27

Od: "Czarnulka" <m...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Iwon(k)a"
> [...]
> nabiera ladnego kolorytu. polecam dla tych co slonca nie widzieli
> (ale w Polsce teraz slonca pod dostatkiem, wiec moze przyda sie

Skusiłam się i niestety, niby dobrze się rozprowadza, ale moja opalenizna
nie jest rewelacyjnie równomierna :(
No i zapach po wchłonięciu jest standardowy.

Czarnulka

5. Data: 2006-08-02 05:40:53

Od: "ewka" <e...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Czarnulka" <m...@b...pl> napisał w wiadomości

> [...]
> nie jest rewelacyjnie równomierna :(
> No i zapach po wchłonięciu jest standardowy.

To ja od siebie dodam jeszcze, ze mam Johnson's Holiday Skin i tez zadna
rewelka. Ja mam do jasnej karnacji, na poczatku zapach przyjemny, a po
wchlonieciu standardowy jak samoopalacz. Do tego jakbym go stosowala
codziennie, jak pisze na opakowaniu to bylabym zolta feeee, po 3 razach
widac efekty, ale kolor jest w miare przyjemny chyba tylko dlatego, ze
wczesniej juz bylam troche na brazowo opalona, jakby to bylo na bladziocha
to od razu by bylo na zolto jestem pewna, widac to po miejscach bledszych.

--
pozdr,
ewka

6. Data: 2006-08-02 11:22:56

Od: "Zazula" <z...@W...pl> szukaj wiadomości tego autora

ewka wrote:
> To ja od siebie dodam jeszcze, ze mam Johnson's Holiday Skin i tez
> zadna rewelka. Ja mam do jasnej karnacji, na poczatku zapach
> przyjemny, a po wchlonieciu standardowy jak samoopalacz.

Ja kupilam wersje na noc i tez po wchlonieciu smierdzi samoopalaczem :(
Teraz jzu sprawdzam kosmetyki robiace naturalna opalenizne, jesli jest
napisane zeby dokladnie umyc rece o smarowaniu to bedzie smierdzial
samoopalaczem.

Zazula

7. Data: 2006-08-02 11:57:43

Od: "Kkk" <k...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

witam,

ja się skusiłam na Balsam Lekko Brązujący
z wyciągiem z orzecha włoskiego i ekstraktem z kakao
Balm Active Body - Kolastyny (7,50zł za 250ml)

świetnie się wchłania i po wysmarowaniu
skóra jest dobrze nawilżona i gładka
kolor opalenizny podkreślony
i ciałko pięknie pachnie kokosem :)
ale tylko do momentu wchłonięcia,
potem lekko czuć samoopalaczem...
ale da się wytrzymać :)

pozdr.
Katarynka

8. Data: 2006-08-03 20:35:06

Od: Kruszyzna <k...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Pewnego pięknego dnia, a był(a) to środa, 2 sierpnia 2006 07:40 użytkownik
ewka, sącząc kawkę, wyklepał:

> To ja od siebie dodam jeszcze, ze mam Johnson's Holiday Skin i tez zadna
> rewelka.

No to ja was nie rozumiem. Po kiego się tak pałować? :)) Nie lepiej we
własnej skórze? Wiadomo, że fajnie, jak się jest opalonym, ale te akrobacje
z samoopalaczami.... Mnie to kompletnie zniechęca. Podziwiam was, że się
wam chce :)

Krusz.
--
Kruszyna
#GG 3084947

9. Data: 2006-08-04 00:12:18

Od: "Zazula" <z...@W...pl> szukaj wiadomości tego autora

Kruszyzna wrote:
> [...]
> własnej skórze? Wiadomo, że fajnie, jak się jest opalonym, ale te
> akrobacje z samoopalaczami.... Mnie to kompletnie zniechęca.

Mi sie o tyle chcialo probowac bo jestem z tych co maja snieznobiala cere,
wrecz przezroczysta z widocznym ukladem krwionosnym :)

Zazula

10. Data: 2006-08-05 17:50:54

Od: Kruszyzna <k...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Pewnego pięknego dnia, a był(a) to piątek, 4 sierpnia 2006 02:12 użytkownik
Zazula, sącząc kawkę, wyklepał:

> Mi sie o tyle chcialo probowac bo jestem z tych co maja snieznobiala cere,
> wrecz przezroczysta z widocznym ukladem krwionosnym :)

No popatrz, a ja się cieszę, że w końcu na tyle zeszła mi opalenizna, że
mogę na nowo używać podkładu w jasnym odcieniu. Stęskniłam się za moją
bledzizną :)

Krusz.
--
Kruszyna