<chwalę> Farmona Tutti Frutti żel do mycia ciała

1. Data: 2006-05-09 17:50:17

Temat: <chwalę> Farmona Tutti Frutti żel do mycia ciała
Od: "Nika" <n...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

Zazwyczaj obojętne mi, jakiego żelu używam, o ile mi nie robi krzywdy, ale
ten w wersji figi i daktyle pachnie prześlicznie, trochę jak daleki krewny
Angela. Butelka ma mały otwór i trochę ciężko się wyciska, ale dla mnie to
raczej zaletan - dawkuje się tyle, ile trzeba.

Niestety mus z tej samej serii nie pachnie już tak ładnie i tak jakby się
warzył na skórze.

Najlepszy jest rzecz jasna opis na butelce:
Poznaj tajemniczą moc przyciągającą płeć przeciwną! Żel pod prysznic Tutti
Frutti zawiera fitoferomony- cząsteczki miłości o niewyczuwalnym zapachu,
które dodają pewności siebie, zwiększają atrakcyjność i wydobywają naturalny
urok osobisty, któremu nikt się nie oprze. Pachnący egzotyką żel myje i
pielęgnuje ciało, a dzięki fitoferomonom wyzwala naturalną zmysłowość i
czar.

Mi znajoma (o ile mi wiadomo, hetero) powiedziała wczoraj, że ślicznie
wyglądam, a raczej nie odznaczam się tak porażającą urodą, aby słyszeć takie
komplementy codziennie. Czyżby żel działał? :-)))

Nika
Pisz tutaj
http://www.cerbermail.com/?MASYSQ8hEw

2. Data: 2006-05-09 18:05:25

Temat: Re: <chwalę> Farmona Tutti Frutti żel do mycia ciała
Od: mufaska <m...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Tue, 9 May 2006 19:50:17 +0200, Nika napisał(a):

fajnie wygląda na stronie :0
mnie podoba sie melon arbuz

drogie są te żele?:)

3. Data: 2006-05-09 18:16:18

> [...]