[chwale] Individualist EL i Hydraction Diora

1. Data: 2005-11-23 15:11:01

Temat: [chwale] Individualist EL i Hydraction Diora
Od: "Pchla" <k...@...m.a.i.l.c.o.m> szukaj wiadomości tego autora

Wychodząc z ukrycia pochwalę się moim nowymi odkryciami

Individualist EL - strasznie długo szukałam mojego podkładu. Wreszcie
znalazłam:) Naprawdę dobrze kryje, jak na tak lekki podkład, trzyma się cały
dzień i nie zatyka porów. Poza tym buzia po nim jest taka fajnie mięciutka.
Hydraction Diora - skończył mi się ostatnio DayWear Plus i poszłam
zaopatrzyć się w kolejny. Ekspedientka jednak mnie tak zbałamuciła, że
ostatecznie wzięłam Hydraction (ja mam wersję dla skóry
normalnej/mieszanej). Trzeba przyznać, że naprawdę dobrze nawilża i szybko
się wchłania. Nie używam go zbyt długo więc trudno mówić o spektakularnych
efektach. Teoretycznie to krem i na dzień i na noc, ale moja skóra na noc
potrzebuje zdecydowanie czegoś bardziej treściwego - szczególnie przy
obecnie panującym mrozie:) Trudno mi powiedzieć czy lepszy od DayWeara,
który do tej pory był dla mnie nr 1. Pożyjemy, zobaczymy... :)
Aha i jeszcze korektor Idealist EL. Świetny do rozświetlania - super
likwiduje cienie pod oczami. Za to do krycia przebarwień już nie bardzo się
nadaje (to chyba zresztą nie jego funkcja)

A żeby nie było, że tylko kadzę to porażką wśród tuszy okazał się
LycraExtend Astora. Teoretycznie ma wydłużać, podkręcać, unosić rzęsy, ale
równocześnie nie robić z nich sztywnych drucików. Z tych wszystkich
zapewnień prawdziwe jest tylko to, że rzęsy rzeczywiście zostają miękkie. Co
do reszty, naprawdę nie robi nic. Zna ktoś jakiś dobry wydłużający (broń
Boże pogrubiający!) tusz?

Pchła

PS Krakowianki zaopatrujące się w Sephorze. Zauważyłyście, że panie
ekspedientki są teraz znacznie lepiej przygotowane merytorycznie? Naprawdę
są w stanie doradzić - mówię głównie o Sephorze w Empiku, ale na
Floriańskiej też nie jest najgorzej. Natomiast w GC - kicha. Niewiele są w
stanie powiedzieć ani dopasować produkt w przypadku niezdecydowanej klientki
(do tej kategorii należę:) )

1. Data: 2005-11-23 20:21:52

Temat: Re: [chwale] Individualist EL i Hydraction Diora
Od: "Hafsa" <h...@...necie> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Pchla" <k...@...m.a.i.l.c.o.m> napisał w
wiadomości news:dm20p2$2uu$1@atlantis.news.tpi.pl...
> [...]

> likwiduje cienie pod oczami. Za to do krycia przebarwień już nie bardzo
> się nadaje (to chyba zresztą nie jego funkcja)

Potwierdzam. Obydwa preparaty to moje odkrycia.
Dorzuce jeszcze Krem na noc Clinique Repairwear very dry skin formula. O
dziwo, swietnie sie spisuje na mojej tlustej latem/suchej zima cerze. A
buzia promiennie rozswietlona, nawilzona. Problem tylko w cenie....
Hafsa

1. Data: 2005-11-23 22:46:04

Od: "Pchla" <k...@...m.a.i.l.c.o.m> szukaj wiadomości tego autora

Hafsa wrote:
> [...]

> formula. O dziwo, swietnie sie spisuje na mojej tlustej latem/suchej
> zima cerze. A buzia promiennie rozswietlona, nawilzona. Problem tylko w

Hym hym brzmi interesująco... Jak duży jest ten problem w cenie?
Ja właśnie na noc mam krem z niższej pólki. Re-Lipid Daxa i całkiem go sobie
chwalę. Za piuerwszym razem trochę się przeraziłam, bo ma strasznie gęstą
konsystencję i bałam się, że będzie za tłusty jak na moją mieszaną skórę.
Ale spisuje się całkiem dobrze - nawilża i nie zatyka bardzo porów. Tyle, że
nadaje się tylko na zimę - na lato jest dla mnie zbyt tłusty.

Pchła

1. Data: 2005-11-24 08:18:16

Od: "Hafsa" <h...@...necie> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Pchla" <k...@...m.a.i.l.c.o.m> napisał w
wiadomości news:dm2rec$rl7$1@atlantis.news.tpi.pl...
> Hym hym brzmi interesująco... Jak duży jest ten problem w cenie?

Trzeba liczyc sie z wydatkiem ok 250-270 zl. Dokladnie nie wiem, bo dostalam
spora probke w Sephorze, bo tego kremu nie bylo na polce, ale krem do suchej
skory wlasnie tyle kosztowal-o ile dobrze popatrzylam na polke.

> [...]
> skórę. Ale spisuje się całkiem dobrze - nawilża i nie zatyka bardzo porów.
> Tyle, że nadaje się tylko na zimę - na lato jest dla mnie zbyt tłusty.

Clinique tez jest bardzo gesty, ale nie tlusty. Konsultantka Clinique
twierdzila, ze bedzie dla mnie za ciezki, ale ja posluchalam pracownice
Sephory ( zreszta zawsze do mnie przybiega, gdy mnie zobaczy i jest swietnym
doradca) Moglabym go uzywac i na dzien, ale chyba nie takie jego
przezanczenie.
Hafsa

1. Data: 2005-11-24 09:32:13

Od: "Pchla" <k...@...m.a.i.l.c.o.m> szukaj wiadomości tego autora

Hafsa wrote:
> [...]
> dostalam spora probke w Sephorze, bo tego kremu nie bylo na polce,
> ale krem do suchej skory wlasnie tyle kosztowal-o ile dobrze
To rzeczywiście sporo. Czy my mowimy o tym kremie?
http://tinylink.com/?Mz9BbHOuXG Bo jeśli tak, to na truskawie jest za 200
zł. A to dość spora różnica by była:)

Pchła

1. Data: 2005-11-24 13:14:46

Od: "iska" <j...@o...zbedne.pl> szukaj wiadomości tego autora

"Pchla" <k...@...m.a.i.l.c.o.m> skrev i en meddelelse
> To rzeczywiście sporo. Czy my mowimy o tym kremie?
> http://tinylink.com/?Mz9BbHOuXG Bo jeśli tak, to na truskawie jest za 200
> zł. A to dość spora różnica by była:)

Chyba nie. Ten na truskawie to zwykly Repairwear
http://www.clinique.com/templates/products/sp_nonsha
ded.tmpl?CATEGORY_ID=CATEGORY4914&PRODUCT_ID=PROD812
A Hafsa mowi o tym:
http://www.clinique.com/templates/products/sp_nonsha
ded.tmpl?CATEGORY_ID=CATEGORY4914&PRODUCT_ID=PROD697
9
Truskawa o ile dobrze widze nie ma tego drugiego.
Uzywalam pierwszego i to byl najlepszy krem na noc jaki mialam, tylko
niestety droga ta impreza bo niewydajny :(
iska

1. Data: 2005-11-24 20:31:50

Od: "Gosia Plitnik" <p...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "iska" <j...@o...zbedne.pl> napisał w wiadomości
=PROD812

> A Hafsa mowi o tym:
http://www.clinique.com/templates/products/sp_nonsha
ded.tmpl?CATEGORY_ID=CATEGORY4914&PRODUCT_ID=PROD697
9Hafsa, to ten uzywalas?G

1. Data: 2005-11-25 09:22:56

Od: "Iwona" <iwo_nka(NOSPAM)@wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

1. Data: 2005-12-01 07:49:30

Od: "Hafsa" <h...@...necie> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Gosia Plitnik" <p...@o...pl> napisał w wiadomości

> http://www.clinique.com/templates/products/sp_nonsha
ded.tmpl?CATEGORY_ID=CATEGORY4914&PRODUCT_ID=PROD697
9Hafsa,
> to ten uzywalas?G

Cos mi sie zle otwiera, wiec jeszcze raz, uzywam ten
http://tinyurl.com/e3s26
wykorzystalam wszystkie mozliwe rabaty w Sephora. Na truskawie niestety go
nie ma.
Jest po prostu rewelacyjny dla mojej mieszanej cery-tlustej latem, suchej
zima, wchlania sie szybko, nie daje dyskomfortu i ciezkosci na twarzy, a
rano buzia naprawde jest promienna.
Probuje teraz cos dopasowac sobie na dzien, chyba tez do cery suchej, moze z
Biothermu? Mam probke i sobie chwale, oczywiscie nazwe zapomnialam, sierota.
Hafsa

1. Data: 2005-12-01 08:16:31

Od: "Pchla" <k...@...m.a.i.l.c.o.m> szukaj wiadomości tego autora

Hafsa wrote:
> [...]
> Probuje teraz cos dopasowac sobie na dzien, chyba tez do cery suchej,
> moze z Biothermu? Mam probke i sobie chwale, oczywiscie nazwe

Hafsa, to my mamy podobną skórę - latem policzki normalne, reszta tłusta a w
zimie policzki totalnie wysuszona a reszta sucha (ale umiarkowanie).
Strasznie mi się widzi ten krem, ale chyba będę musiała się wstrzymać i
pociułać :). Co do dziennych, naprawdę dobry jest Day Wear EL - chyba że już
probowałaś i Ci nie pasował. Hydraction nie jest zły, ale szczerze mówiąc
żadna rewelacja. Jak sprawdzisz tę próbkę Biothermu to daj znać co to za
krem:)
Pchła

sklep tota.pl
[chwale] Rossmann Wellness&Beauty