chwalę lakier do paznokci

1. Data: 2003-06-06 15:43:37

Temat: chwalę lakier do paznokci
Od: "misiczka" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Kupiłam sobie lakier Joko. Piękny granat z serii "virtual color" nr 47
Jest świetny. Dobrze się nakłada, nie ściera się zbyt szybko, nie
odpryskuje.

Ostatnio miałam Constans Carroll i był beznadziejny - jak rano pomalowałam
paznokcie - w południe już nie miałam lakieru na czubkach paznokci. Coś
okropnego.
W Joko umyłam gary dwa razy i ani drgnął :)

pozdrawiam cieplutko
misiczka z Wrocławia

--
Biedni myślą, że bogactwo da im szczęście.
Bogaci widzą szczęście w pozbyciu się wrzodów żołądka

1. Data: 2003-06-06 16:59:08

Temat: Re: chwalę lakier do paznokci
Od: Małgorzata Krzyżaniak <z...@t...eu.org> szukaj wiadomości tego autora

Pewnego dnia, a było to Fri, 6 Jun 2003 17:43:37 +0200, przyszła do mnie
wiadomość z adresu <m...@p...onet.pl> i powiedziała:

> Kupiłam sobie lakier Joko. Piękny granat z serii "virtual color" nr 47
> Jest świetny. Dobrze się nakłada, nie ściera się zbyt szybko, nie
> odpryskuje.

Granacik zacny, zaiste. Też mam (oprócz tego czarny 44, od
wtorkowego koncertu Iron Maiden się trzyma, jasnokakaowy beż 53 i jasny
błękit 48). Szczerze mówiąc teraz większym problemem jest dobieranie
ubrań do lakieru, bo do jasnej sukienki czarny nie pasuje za bardzo, a
zmyć szkoda, bo dobrze wygląda ;-)

Zuzanka

*:.
... za ten tekst masz moje uwielbienie po wieki wiekow...
Jacek Kijewski

czarna stopa
mont blanc- czy wiecie co to ?
Synergie Fresh
Nutrilogie 2 czy Thermal s2 Vichy a sklepy wolnoclowe?
(OT) FAQ raz jeszcze