chwale sie - pacynki

1. Data: 2007-01-11 08:57:35

Temat: chwale sie - pacynki
Od: "Kuleczka" <k...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Wreszcie wrzucilam na stronke zdjecia pacynek, ktore zrobilam na Boze
Narodzenie dla mojej cory. I przyznam, ze jestem przeszczesliwa, bo przez
kilka dni "pacińki" byly pierwszymi zabawkami, do ktorych rzucala sie rano
:)

http://phobos.net26.pl/~szczerb/magda/index.php?gr=5
&action=robotki&rob=pacynki

Pozdrawiam,
Magda (Kuleczka)

2. Data: 2007-01-11 11:56:16

Temat: Re: chwale sie - pacynki
Od: Anngo <a...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Kuleczka wrote:

> [...]
> kilka dni "pacińki" byly pierwszymi zabawkami, do ktorych rzucala sie rano

Fantastyczne :)
Super pomysl.
--
Anngo, czyli mama Błażeja

3. Data: 2007-01-11 17:07:49

Od: "Mampka" <m...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

WooooW, rewelacyjne! Zwłaszcza wykonanie, bardzo starannie. Wyglądają bardzo
profesjonalnie :)
zachwycona
Mampka

4. Data: 2007-01-11 18:33:07

Od: "Itlin/Agnieszka" <b...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Kuleczka napisał(a):
> Wreszcie wrzucilam na stronke zdjecia pacynek, ktore zrobilam na Boze
> Narodzenie dla mojej cory.

Pacynki naprawdę śliczne, nie dziwię się, że Twojej córce tak
się spodobały :))
Obejrzałam sobie inne prace i... ojej, cudne! Zwłaszcza te komplety
szklanek malowanych ręcznie, ach... Sklepowe-gotowe się nie umywają!

Pozdrawiam serdecznie :)
Itlin/Agnieszka

5. Data: 2007-01-12 11:53:05

Od: "gdaMa" <s...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Pewnego dnia, zesztywniałymi z zimna paluchami Kuleczka wyklikał(a):

Rewelacja:)

--
Pozdrawiam *gdaMa* (Magda)
adres nadawczy to spampułapka - odbieram z mmmki(małpa)wp(kropka)pl

6. Data: 2007-01-17 07:17:07

Od: "Kuleczka" <k...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Bardzo dziekuje za wszystkie słowa pochwaly :) Z tym profesjonalizmem, to
moze troche przesada, ale bardzo sie ciesze, ze Wam tez sie podobaja :)

Magda (Kuleczka)

wielkanocne linki
XXX prośba
patchwork - poczatkujaca