chwale - zel w sprayu

1. Data: 2005-02-25 12:02:03

Temat: chwale - zel w sprayu
Od: Beth Winter <b...@e...net> szukaj wiadomości tego autora

Fryzjerka mi polecila - zabraklo jej "firmowego", wiec kupila cos w
kiosku i trafila genialnie. Potwierdzam, trzyma slicznie, nic nie skleja
i nie matuje: Gel Spray firmy Hegron. 10zl nie majatek, a dziala lepiej
od lakieru za 40zl :P

(A, i dolaczam zwyczajowe peany nt. mojej fryzjerki. Tym razem w
balejazu byly pinia i zloto, wiec miedz mi wpada bardziej w blond...)

--
Beth Winter
-- Neil Gaiman

1. Data: 2005-02-25 12:23:02

Temat: Re: chwale - zel w sprayu
Od: "star" <s...@s...com> szukaj wiadomości tego autora

Beth Winter wrote:
> [...]
> kiosku i trafila genialnie. Potwierdzam, trzyma slicznie, nic nie
> skleja i nie matuje: Gel Spray firmy Hegron. 10zl nie majatek, a

A jak toto wyglada, bo ja po idealnym ale "zniknietym" zelu z lakierem
Welli, nie moge znalezc nic dobrego...

--
star

1. Data: 2005-02-25 12:46:13

Od: Beth Winter <b...@e...net> szukaj wiadomości tego autora

star wrote:

> A jak toto wyglada, bo ja po idealnym ale "zniknietym" zelu z lakierem
> Welli, nie moge znalezc nic dobrego...

Tak: <http://www.mjczlin.cz/images/54.GIF>. Jedyne caveat to to, ze
zawiera alkohol, wiec chyba moze przesuszac wlosy...

--
Beth Winter
-- Neil Gaiman

1. Data: 2005-02-25 13:03:15

Od: agnieszka <a...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Beth Winter napisał:

> [...]
> kiosku i trafila genialnie. Potwierdzam, trzyma slicznie, nic nie skleja
> i nie matuje: Gel Spray firmy Hegron. 10zl nie majatek, a dziala lepiej

Firme Hegron kojarze, kiedys uzywalam z tej firmy odżywki do wlosow
(do splukiwania). Buteleczka dosc spora, na obrazku chyba jakas pani w
kapeluszu. Cena ok 10 zl (o ile dobrze pamietam), spisywala sie
rewelacyjnie. Wlosy ladnie sie ukladaly, nie bylo problemow z
rozczesywaniem do tego byly bardzo mile w dotyku.
Agusik

1. Data: 2005-02-26 13:06:48

Od: "Hitomi" <h...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Beth Winter" <b...@e...net> wrote in message
> (A, i dolaczam zwyczajowe peany nt. mojej fryzjerki. Tym razem w
> balejazu byly pinia i zloto, wiec miedz mi wpada bardziej w blond...)

A fryzjerka wciąż ta sama? (tzn ta polecana na pru w 2003 roku - salon
Calypso)

Pozdrawiam,
Hitomi

1. Data: 2005-02-26 13:46:23

Od: Beth Winter <b...@e...net> szukaj wiadomości tego autora

Hitomi wrote:

> "Beth Winter" <b...@e...net> wrote in message
>
> A fryzjerka wciąż ta sama? (tzn ta polecana na pru w 2003 roku - salon
> Calypso)

Ta sama, ale sie przeniosla do Studia Iza na metrze Natolin (jak sie
wysiada, to do przodu i na lewo wzdluz Belgradzkiej, w takim niskim
budynku miedzy blokami). A dzisiaj zrobila moja mame na prawie Marie
Fredriksson z Roxette - krociutko i bardzo blond, a jednoczesnie
odpowiednio do wieku (ktorego nie wymienie, bo jak mama to wygoogla, to
mi sie oberwie...).

--
Beth Winter
-- Neil Gaiman

1. Data: 2005-02-26 14:10:36

Od: "Hitomi" <h...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Ta sama, ale sie przeniosla do Studia Iza na metrze Natolin (jak sie
> wysiada, to do przodu i na lewo wzdluz Belgradzkiej, w takim niskim
> budynku miedzy blokami).

Dziękuję bardzo, to niedaleko miejsca gdzie będę mieszkać:)
Twój opis jak na razie za wiele mi nie mówi, ale jak się przeprowadzę
wreszcie na Ursynów to pewnie uda mi się namierzyć.

> A dzisiaj zrobila moja mame na prawie Marie
> Fredriksson z Roxette - krociutko i bardzo blond, a jednoczesnie
> odpowiednio do wieku (ktorego nie wymienie, bo jak mama to wygoogla, to
> mi sie oberwie...).

Nieźle, bo jak moją mamę pewien poznański dość znany fryzjer obciął na "jeża
półokrągłego" to nie było wcale wesoło...
I też mam nadzieję że moja mama tego nie wygoogla ;)

Pozdrawiam,
Hitomi

brevoxyl krem
emulsja matujaca Avene