chyba grzeszę

1. Data: 2001-09-28 22:00:44

Temat: Re: chyba grzeszę
Od: b...@d...com.pl (Herbatka) szukaj wiadomości tego autora

----- Original Message -----
From: <j...@p...net>
To: <p...@n...pl>
Sent: Friday, September 28, 2001 11:52 PM
Subject: Re: chyba grzeszę

> Dobry pomysl...
> Art(Gruby)

która z tych dwoch propozycji ? (brniemy w to OT oj brniemy ;-)
Herbatka
galeria grupy kulinarnej: http://www.pl-rec-kuchnia.prv.pl/
jesli chcesz dodac do niej swoje zdjecie - przeslij je na adres:
b...@d...com.pl

1. Data: 2001-09-28 22:17:49

Od: <j...@p...net> szukaj wiadomości tego autora

> która z tych dwoch propozycji ? (brniemy w to OT oj brniemy ;-)
> Herbatka

OK - to moja ostatnia wiadomosc z tego portalu - limit 10 na 24 godziny- inne
portale maja opoznienie do 2-3 godzin....a moj dotychczasowy ISP obrazil sie na
mnie i niczego w usnecie nie wysyla...
Obydwie propozycje sa dobre dla mnie w dni powszednie - u mnie jest 3 po
poludniu i jestem jeszcze w pracy... jak probuje "czata" w domu to jest dobrze
po 10-tej wieczorem - u was 7 rano - i nikogo tam nie ma...
Tak ze moze w poniedzialek o 22:30 waszego czasu na "czacie"...;-)
Art(Gruby)

1. Data: 2001-09-29 07:25:17

Od: b...@d...com.pl (Herbatka) szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> po 10-tej wieczorem - u was 7 rano - i nikogo tam nie ma...
> Tak ze moze w poniedzialek o 22:30 waszego czasu na "czacie"...;-)

no to do - poniedzialku :-)
Herbatka
galeria grupy kulinarnej: http://www.pl-rec-kuchnia.prv.pl/
jesli chcesz dodac do niej swoje zdjecie - przeslij je na adres:
b...@d...com.pl

mozna walkowac ciasto francuskie?
Przepis na najlepsze fytki
Ryz po meksykansku