chyba zmienie meza

1. Data: 2003-11-17 20:19:47

Temat: chyba zmienie meza
Od: "Aneta" <a...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

zrobiłam dziś na obiad pyszniutka goloneczkę w piwku. przyszedł mój małżonek
i powiedział że nie jest głodny. ręce mi opadły. mięsko rozpływało sie w
ustach, ja z synkiem zjedliśmy aż nam sie uszy trzęsły a ten .....[piiiiii]
powiedział że nie zje.
chociaż z drugiej manki może to i lepiej na jutro będę miała wyżerkę
--
aneta

1. Data: 2003-11-17 20:36:30

Temat: Re: chyba zmienie meza
Od: Marcin E. Hamerla <X...@X...Xonet.Xpl.remove_X> szukaj wiadomości tego autora

Aneta napisal(a):

>zrobiłam dziś na obiad pyszniutka goloneczkę w piwku. przyszedł mój małżonek
>i powiedział że nie jest głodny.

Moze zjadl wczesniej u kochanki?

--
Pozdrowienia, Marcin E. Hamerla

1. Data: 2003-11-17 20:51:29

Od: Konrad Brywczyński <k...@b...tk> szukaj wiadomości tego autora

W news:bpba7d$j4$1@foka1.acn.pl,
Aneta <a...@t...pl> napisał(a):

> zrobiłam dziś na obiad pyszniutka goloneczkę w piwku.

W sumie, to ja też bym wolał po prostu golonkę w piwie. Goloneczka
to na jakiś lanczyk w pracy się nadaje... :P

--
Konrad J. Brywczyński No use to complain
k...@b...tk If you're caught out in the rain

1. Data: 2003-11-18 16:51:00

Od: "waldek" <x...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> W sumie, to ja też bym wolał po prostu golonkę w piwie. Goloneczka
> to na jakiś lanczyk w pracy się nadaje... :P
======
Golonkę to może połykać stary wyjadacz, którego już nic nie zadziwi. Ludzie
z emocjami, jak coś się w garach uda nadspodziewanie, mają goloneczkę na
obiadek dla mężusia od żoneczki. W piwku i z piwkiem.
Popieram.

waldek
======

1. Data: 2003-11-18 16:59:10

Od: "waldek" <x...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Aneta" <a...@t...pl> napisał w wiadomości
> [...]
> i powiedział że nie jest głodny. ręce mi opadły. mięsko rozpływało sie w
> ustach, ja z synkiem zjedliśmy aż nam sie uszy trzęsły a ten
======
Anetko, goloneczki w piwku będę jadł Ci z ręki, a potem je oblizywał. Moja
żona nie umie i nie lubi tego co dobre. To może się zamienimy małżonkami?

waldek ;-}
======

1. Data: 2003-11-19 13:20:08

Od: "Aneta" <a...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "waldek" <x...@o...pl> napisał w wiadomości

> [...]
> żona nie umie i nie lubi tego co dobre. To może się zamienimy małżonkami?

powiedz tylko kiedy;))
aneta

1. Data: 2003-11-19 13:25:42

Od: "Aneta" <a...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

a jak sie pośpieszysz to załapiesz sie na żeberka
aneta

1. Data: 2003-11-20 08:31:14

Od: "waldek" <x...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> a jak sie pośpieszysz to załapiesz sie na żeberka
======
O Rany! Robisz same moje ulubione smakołyki! Czemu nie spotkaliśmy się
wcześniej? Chyba musimy szybciutko skonstruować jakąś małą randkę :-}
Którędy do Ciebie, kuchni i żeberek?

waldek
======

1. Data: 2003-11-20 09:52:29

Od: "Aneta" <a...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

> ======
> O Rany! Robisz same moje ulubione smakołyki! Czemu nie spotkaliśmy się
> wcześniej? Chyba musimy szybciutko skonstruować jakąś małą randkę :-}
> Którędy do Ciebie, kuchni i żeberek?

prosto i drugie drzwi na lewo ;-)
aneta

Podlaskie oryginalne przepisy - polecam
szybko, bo ide do sklepu ;) - EN->PL
likier orzechowy ?
ciemna mąka
[Pyt:]Jaki zrobić gyrosa lub kebaba w pionowym ruszcie?