(...)ciąg dalszy historii...

1. Data: 2002-12-15 12:52:45

Temat: (...)ciąg dalszy historii...
Od: s...@p...onet.pl szukaj wiadomości tego autora

Witajcie,

jeśli pamiętacie mojego niusa chyba z 2 miesięcy temu, to chcę Wam dopisać ciąg
dalszy mojej historii. Nie mam często dostępu do kompa, więc z góry
przepraszam, że będę milczeć ;)
jest dużo lepiej. Dziękuję wszystkim za rady, zwłaszcza Jackowi i Qwaxowi.
Chodzimy na terapię z moim partnerem. Mogę poświadczyć, że to naprawdę dobrze
robi ;) chcemy być razem, nie ma już między nami takiej rozpaczy. Chyba
rozumiemy się dużo lepiej.
Z mężem jestem po I rozprawie. Nie mam już rozterek co do niego. Jesteśmy w
przyjacielskich układach, myslę, że tak pozostanie.

Pozdrawiam wszystkich i życzę ciepłych (w kwestii atmosfery;) świąt, trzymajcie
się, Mirka ;)

2. Data: 2002-12-16 08:30:35

Temat: Re: (...)ciąg dalszy historii...
Od: "jacek" <j...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

<s...@p...onet.pl> wrote in message
> [...]
dobrze
> robi ;) chcemy być razem, nie ma już między nami takiej rozpaczy. Chyba

Cieszę się że na przydały Ci się moje słowa. Na marginesie jeszcze bardziej
cieszę się, że mojej
rodzienie one pomagają jeszcze bardziej.

Jacek

ANALIZA WŁOSÓW - BIOMOL ("Olivia", styczeń 2003, str.94)
Pozyczk a rodzinie - jak?
Kieszonkowe dla pierwszaka
z cyklu sąsiedzi - długie
Dylematy :( (dlugie)