ciągła senność!!

1. Data: 2004-02-17 20:21:55

Temat: ciągła senność!!
Od: "yola" <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Jestem 30 letnią osobą, ostatnio przebywam na zwolnieniu lekarskim z powodu
kontuzji. Za tydzień wracam do intensywnej pracy umysłowej po 2 miesięcznej
przerwie. I tu zaczyna się problem...

Jestem ciągle bardzo przemęczona i senna. Sypiam po 8 godzin, a mimo to ok.
16 dopada mnie straszna senność i śpię 2 kolejne godziny. Czy coś ze mną
jest nie w porządku? Jak poradzę sobie z tym przemęczeniem i snem gdy wrócę
do pracy, a pracuje od 7-18. Bardzo obawiam się mojego ciągłego
przemęczenia. Może powinnam wykonać jakieś badania? Może zastosować jakieś
leki?

Proszę o pomoc

2. Data: 2004-02-18 11:38:33

Temat: Re: ciągła senność!!
Od: "Trapez" <t...@p...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "yola" <j...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

> [...]
> do pracy, a pracuje od 7-18. Bardzo obawiam się mojego ciągłego
> przemęczenia. Może powinnam wykonać jakieś badania? Może zastosować jakieś

Mogłabyś napisać o jakich porach zjadasz posiłki oraz o której godzinie
chodzisz spać?
Trochę długo pracujesz, być może później zbyt późno jesz i zbyt późno
kładziesz się do łóżka.

Trapez
www.trapezonet.republika.pl

3. Data: 2004-02-18 19:53:43

Od: "Adam -Nalfein- Dziendziel" <whiteraven@n_o2_spam.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> do pracy, a pracuje od 7-18. Bardzo obawiam się mojego ciągłego
> przemęczenia. Może powinnam wykonać jakieś badania? Może zastosować jakieś

Miałem podobny problem - wstaję o 5:30 na autobus, gdyż dojeżdżam do
technikum i po dwóch latach walki też dopadło mnie ogólne przemęczenie,
niechęć, żeby nie powiedzieć że depresja. Poczytałem nieco o psychologii i
gdzieś w materiałach o audioterapii znalazłem informacje o technologii
Hemi-Sync. Działa podobnie do metody Silvy, są to techniki relaksacyjne.
Ściągnąłem sobie program BrainWave Generator (Bwgen) i zacząłem słuchać
niektórych presetów (tych generujących szumy na poziomie theta i delta) po
pół godziny dziennie po przyjeździe ze szkoły. Od tej pory (minęły 2
miesiące) jestem zawsze wypoczęty, nie mam problemów z koncentracją. Wiem,
że nie jest to medycyna akademicka i może wydawać się nierealna, ale może
Pani spróbować. Polecam.

Pozdrawiam,
Nalf
http://www.code-zone.org/