ciastka

1. Data: 2004-04-27 21:40:22

Temat: ciastka
Od: tapta <t...@W...pl> szukaj wiadomości tego autora

Odchudzanie odchudzaniem, ale kiedyś schudnę. Zresztą nie przestanę jeść
ani gotować. No i tu mam problem. Dręczący mnie bardzo. Jakiś czas temu
odkryłam cudowne ciasteczka, robi je u nas co druga cukiernia: są w
kształcie serca, cieniutkie, kruche, o smaku takim niby piernikowym,
miodowo-korzennym. Ciasto na nie pewnie się wałkuje (ale odkrycie ;)) i
krótko je się piecze, bo są kryształki cukru nie do końca stopione. Są
pyyyyszne. Kojarzy Wam się jakis przepis lub chociaż nazwa?

--
pzdr tapta
GG:4082847

1. Data: 2004-04-27 22:37:45

Temat: Re: ciastka
Od: Nessie <n...@b...com> szukaj wiadomości tego autora

tapta wrote:
> [...]
> krótko je się piecze, bo są kryształki cukru nie do końca stopione. Są
> pyyyyszne. Kojarzy Wam się jakis przepis lub chociaż nazwa?

Gingerbread snaps? Nie mam pojęcia jak to jest po polsku, kiedyś tak
określiła koleżanka moje pierniczki, które, no cóż, nie zdążyły zmięknąć
:)) Były właśnie twarde, chrupiące i dość cienkie.

Nessie

1. Data: 2004-04-27 22:48:56

Od: "Ewa W" <e...@b...wroc.pl> szukaj wiadomości tego autora

U nas są to "piernikowe serca", dokładnie takie, jak opisujesz.
Ja bym tam nie kombinowała z pieczeniem, tylko zdała się na kupne, wg mnie
są rewelacyjne. Myślę, że ciężko byłoby upiec tak cieniutkie i chrupiące.

--
Pozdr. Ewa

olomuniecki serek
Jeż - ciasto