ciasto budyniowe

1. Data: 2001-08-09 21:02:40

Temat: ciasto budyniowe
Od: "Justyna Majda" <w...@h...pl> szukaj wiadomości tego autora

czesc!
czy zna ktos jakis pyszny przepis na ciasto z budyniem???
z gory dzieki

pozdrawiam
tola

1. Data: 2001-08-10 06:52:51

Temat: Re: ciasto budyniowe
Od: "Lilla" <l...@f...krasnik.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Justyna Majda <w...@h...pl> w wiadomości
do grup dyskusyjnych napisała:
> czy zna ktos jakis pyszny przepis na ciasto z budyniem???
> z gory dzieki

Spotkalam przypadkiem taki przepis na:
http://polki.interia.pl/mistrzyni/przepisy/artykul?a
rt_id=9619

Ciasto z budyniem

Składniki:

- 35 dag mąki
- 25 dag masła
- szczypta soli
- 3 łyżki dżemu truskawkowego
- 1 opakowanie budyniu śmietankowego
- 1 szklanka mleka
- cukier puder
- 3 łyżki rodzynek
- 2 łyżki siekanych orzechów

Mąkę przesiać, posiekać z solą i masłem, dodać 1/3 szklanki zimnej
wody, zagnieść ciasto. Uformować kulę, pozostawić na 1 godzinę
w chłodnym miejscu. Ciasto podzielić na 2 części, rozwałkować,
wyłożyć prostokątną formę, piec na złoty kolor w temp. 190°C.
Budyń ugotować w 1 szklance mleka, ostudzić. Górę jednego placka
posmarować dżemem, a następnie budyniem, przykryć drugim plackiem,
wierzch ciasta posypać bakaliami i cukrem pudrem.

Pozdrawiam
Lilla

1. Data: 2001-08-10 07:37:21

Od: "Ula Głuszek" <u...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Ja mam taki przepis:
4 jaja
3 bydynie bez cukru
0,5 szkl cukru pudru
na czubek noza proszku do pieczenia
Bialka ubic na piane, dodac cukier, zoltka i budyn z proszkiem. Piec w
piekarniku nagrzanym "do suchego patyczka"
Ciasto jest dosc suche i swietnie nadajesie do przelozenia np.:
dzemem galaretka, bita smietana
Smacznego Ula

1. Data: 2001-08-11 13:33:22

Od: "Justyna Majda" <w...@h...pl> szukaj wiadomości tego autora

napisała:

> [...]
> posmarować dżemem, a następnie budyniem, przykryć drugim plackiem,
> wierzch ciasta posypać bakaliami i cukrem pudrem.

dzieki za przepis
sprobuje upiec to cudo:)))
tola

1. Data: 2001-08-14 13:18:15

Od: <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

CIACHO KOKOSOWE z elementami budyniu

Składniki:

2 paczki krakersów
2 paczki wiórków kokosowych
0,5 l mleka
2 żółtka
3/4 do 1 szklanki cukru
1 cukier waniliowy
2 łyżki mąki ziemniaczanej
2 łyżki mąki pszennej
1 margaryna

Żółtka ubić z połową cukru, cukrem waniliowym, mąkami i szklanką mleka. Drugą
szklankę mleka zagotować z resztą cukru, następnie dodać rozrobioną masę. Tak
przygotowany budyń ostudzić i połączyć powoli z margaryną. Na koniec dodać 1
1/2 paczki wiórków kokosowych.
Krakersy przekładać cienką warstwą masy.
Masę na wierzchu posypać 1/2 paczki wiórków kokosowych.

Życzę udanego "wypieku" i życzę smacznego.

1. Data: 2001-08-14 13:47:20

Od: "Iwona Malek" <i...@c...at> szukaj wiadomości tego autora

o jezu ale ciacho, a tak na marginesie czy krakersy moge zastapic zwyklymi
herbatnikami?

Kaczucha

1. Data: 2001-08-14 15:55:57

Od: <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Szczerze mowiac, to nigdy nie robiłam z herbatnikami, wiec trudno mi powiedziec.
Polecam zrobic z krakersami. Mimo, ze krakersy sa z natury słone, to z tym
kremem budyniowym sa bardzo dobre.
Wczesniej zapomniałam napisac, ze w ciescie sa 3 warstwy krakersów, a miedzy
nimi kokosowy krem. Proponuje jeszcze zostawic troszke kremu zeby posmarowac
gorna warstwe, coby wiórki (te do posypania) dobrze sie trzymały.

Smacznego!

1. Data: 2001-08-16 06:47:23

Od: "Joanna" <j...@e...pl> szukaj wiadomości tego autora

Na pewno mozesz sprobowac - ja w akademiku robilam takie ciasto z
herbatnikow przekladanych budyniem i na koniec polanych polewa czekoladowa -
mialo to udawac stefanke i bylo bardzo dobrym rozwiazem w przypadku braku
piekarnika...

--
Joanna
J...@e...pl

1. Data: 2001-08-16 08:36:32

Temat: Odp: ciasto budyniowe
Od: "MechaGodzilla" <k...@w...ps.pl> szukaj wiadomości tego autora

mam rozumiec że zwykle herbatniki przekłada łaś normalnym ( czyt.
nieprzeronbbionym) budyniem???

pozdrawiam
MechaGodzilla

1. Data: 2001-08-16 08:38:37

Od: "Iwona Malek" <i...@c...at> szukaj wiadomości tego autora

no bo herbatniki jakos bardziej mi pasuja do budyniu niz krakersy, zreszta
tutaj (Wieden) duzych krakersow jakos jeszcze nie przyuwazylam

Kaczucha

> [...]
czekoladowa -
> mialo to udawac stefanke i bylo bardzo dobrym rozwiazem w przypadku braku

francuskie wina
szukam przepisów na ślimaki
POZEGNAJMY NA ZAWSZE GANDALFA
Chleb zapiekany z czosnkiem (2)