ciąża

1. Data: 2004-11-05 07:52:46

Temat: ciąża
Od: "Dawid" <d...@t...home.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam!!!
Zostane niedlugo tatusiem ;))) ale nie pisze w tej sprawie.
Bylem wczoraj z zona u ginekologa i powiedzial ze musi zbadac grubość fałdu
skórnego szyji dziecka (badanie USG), w ktorym tygodniu ciazy wykonuje sie
takie badanie??? Czy to badanie jest standardowe???
Pozdrawiam
Dawid

2. Data: 2004-11-05 07:58:19

Temat: Re: ciąża
Od: "Anetta" <a...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> skórnego szyji dziecka (badanie USG), w ktorym tygodniu ciazy wykonuje sie
> takie badanie??? Czy to badanie jest standardowe???

Mój lekarz mówił, ze standard 11-13 tydzień ciąży, potem podobno nie ma
większego sensu, w każdym razie gratulacje!

3. Data: 2004-11-05 08:19:40

Od: "Dawid" <d...@t...home.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Anetta" <a...@i...pl> napisał w wiadomości
> fałdu
> >

> Mój lekarz mówił, ze standard 11-13 tydzień ciąży, potem podobno nie ma

Ten powiedzial ze dobrze to zrobic w 14 tygodniu, wiec nie wiem czy cos
kreci czy tak powinno byc
Pozdrawiam
Dawid

4. Data: 2004-11-05 08:24:15

Od: "Anetta" <a...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Ten powiedzial ze dobrze to zrobic w 14 tygodniu, wiec nie wiem czy cos
> kreci czy tak powinno byc

to tylko tydzień różnicy, wiec niewielkie znaczenie,proponuję poczytać to
forum , http://www.mamydzieci.pl/viewtopic.php?t=83 skarbnica wiedzy,
powodzenia

5. Data: 2004-11-05 09:37:01

Od: "Gosi@" <q...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Dawid" <d...@t...home.pl> napisał w wiadomości
> [...]
> skórnego szyji dziecka (badanie USG), w ktorym tygodniu ciazy wykonuje sie
> takie badanie??? Czy to badanie jest standardowe???

12 tydzien - chyba standardowe ..... czy wszystko dobrze sie rozwija
pozdrofka

spina bifida
Zapalenie spojowek
PET- badania nerek