spina bifida

1. Data: 2004-11-05 07:51:07

Temat: spina bifida
Od: "MMSA" <m...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

Przerazajacy bol w krzyzu, (od kilku dni równiez ograniczone, przytłumione
czucie szczególnie na twarzy, w okolicach uszu).
Kiedys stwierdzono schorzenie o nazwie spina bifida. Lekarz przepisal tylko
czopki przeciwbólowe.
Jak to leczyc, jaka stosowac profilaktykę?

2. Data: 2004-11-05 11:02:37

Temat: Re: spina bifida
Od: Marek Bieniek <a...@s...re.invalid> szukaj wiadomości tego autora

On Fri, 5 Nov 2004 08:51:07 +0100, MMSA wrote:

> Przerazajacy bol w krzyzu, (od kilku dni równiez ograniczone, przytłumione
> czucie szczególnie na twarzy, w okolicach uszu).

Niespecjalnie się to układa z topograficznego punktu widzenia. Znaczy
niespecjalnie mogę sobie wyobrazić, żeby oba te zjawiskoa powodowała
jedna patologia, a zwłaszcza patologia kręgosłupa l-s.

> Kiedys stwierdzono schorzenie o nazwie spina bifida.

Znając życie znaleziono w RTG niespojenie łuku kręgu S1, co widuje się
dość często i z reguły nie ma żadnego znaczenia klinicznego (nie
powoduje żadnych dolegliwości).

> Lekarz przepisal tylko
> czopki przeciwbólowe.

Mógł też pewnie przepisać tabletki, ale widocznie woli czopki.

> Jak to leczyc, jaka stosowac profilaktykę?

Najpierw warto by zbadać neurologicznie. Proponuję spróbowac odwiedzić
neurologa.

m.
Marek Bieniek (mbieniek na epic pl)

Zapalenie spojowek