ciaza a okres

1. Data: 2004-06-21 19:33:04

Temat: ciaza a okres
Od: "Radoslaw HORODNICZY" <x...@c...pl> szukaj wiadomości tego autora

moze troche NTG ale potrzebuje odpowiedz fachowcow
a nie dzieci :)

Czy mozna dostawac okres a rownoczesnie byc w ciazy ?
(jesli tak to ile mies mozna dostawac okre)

Mowie tu o takim klasycznym okresie gdzie wszystko jest jak nazlezy
(nie sa to jakies krwawienia , uplawy itp)

2. Data: 2004-06-21 19:49:24

Temat: Re: ciaza a okres
Od: "Ruua" <r...@W...nat.pl> szukaj wiadomości tego autora

moja mama miala do 4 mca

3. Data: 2004-06-21 20:53:51

Od: "kasia" <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> moja mama miala do 4 mca

Moja siostra tez.

4. Data: 2004-06-22 07:39:01

Od: Dunia <d...@n...o2.pl> szukaj wiadomości tego autora

Radoslaw HORODNICZY wrote:

> moze troche NTG ale potrzebuje odpowiedz fachowcow
> a nie dzieci :)

> Mowie tu o takim klasycznym okresie gdzie wszystko jest jak nazlezy
> (nie sa to jakies krwawienia , uplawy itp)

IMHO jak na razie dostales odpowiedzi od dzieci ;)
Poczytaj sobie cos o cyklu miesiecznym kobiety oraz zaplodnieniu i sam
sobie odpowiedz na to pytanie (IMHO na poziomie gimnazjum).
Polecam haslo "krwawienie implantacyjne".

Dunia (nie ekspert, ale tez nie dziecko ;) )
--
Why does Sea World have a seafood restaurant? I'm halfway through my
fishburger and I realize, Oh my God. I could be eating a slow learner.

5. Data: 2004-06-22 15:20:34

Od: "Ruua" <r...@W...nat.pl> szukaj wiadomości tego autora

Uzytkownik "Dunia" <d...@n...o2.pl> napisal w wiadomosci

> IMHO jak na razie dostales odpowiedzi od dzieci ;)

gratuluje kultury:)

6. Data: 2004-06-22 19:24:05

Od: "PAwel" <p...@w...uzyjskrotu.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dunia wrote:

> [...]

Ale jednak zdecydowanie nie ekspert:))

--
Przy odpowiedzi bezposrednio do mnie, w adresie uzyj zamiast pelnej
nazwy "wirtualnapolska" jej skrót, tj. "wp" Pozdr.

7. Data: 2004-06-23 21:19:01

Od: Sabinka <s...@t...tuniema.pf.pl> szukaj wiadomości tego autora

On Mon, 21 Jun 2004 21:49:24 +0200, "Ruua" <r...@W...nat.pl>
wrote:

>moja mama miala do 4 mca

Jestem juz duzym dzieckiem ;) Ale nie na tyle duzym, zeby zupelnie
zapomniec co bylo w 7 czy 8 klasie podstawowki na biologii - bylo to
dosc obrazowo przedstawione, moze i na obrazkach, jak sie to cale
"srodowisko plodowe" rozpada i wydala w czasie menstruacji. W zwiazku
z tym dziwi mnie jak slysze o "miesiaczce w czasie ciazy". Pewnie
chodzi o jakies inne krwawienia. No chyba ze ze strachu przed
miesiaczka przysnily mi sie takie rzeczy ;)

--
Pozdrawiam, Sabina
(z adresu usun co trzeba)

www.pajacyk.pl

8. Data: 2004-06-24 15:39:10

Od: "Ruua" <r...@W...nat.pl> szukaj wiadomości tego autora

Uzytkownik "Sabinka" <s...@t...tuniema.pf.pl> napisal w wiadomosci

> "srodowisko plodowe" rozpada i wydala w czasie menstruacji. W zwiazku
> z tym dziwi mnie jak slysze o "miesiaczce w czasie ciazy". Pewnie
> chodzi o jakies inne krwawienia.

ale jesli wyglada i trwa tyle, co zwykla miesiaczka, to czemu tego wlasnie
tak nie nazwac? u jednych nie ma go wogole, u innych jest tak inne, ze od
razu mozna sie domyslic, ze cos jest nie tak, a u innych wyglada, boli i
trwa tak samo, jak co miesiac i powodouje zmylke, jesli ciazy sie nie
planowalo.
chodzi o zjawisko, o krwawienie, ktore wyglada, jak miesiaczka, ale nia nie
jest.

9. Data: 2004-06-24 17:01:38

Od: Sabinka <s...@t...tuniema.pf.pl> szukaj wiadomości tego autora

On Thu, 24 Jun 2004 17:39:10 +0200, "Ruua" <r...@W...nat.pl>
wrote:

>chodzi o zjawisko, o krwawienie, ktore wyglada, jak miesiaczka, ale nia nie
>jest.

No fakt ze to dziwne. Tez juz o tym slyszalam. Fajnie by bylo jakby
ktos sie tu szerzej o tym wypowiedzial bo w googlach pod haslem
"krwawienie implantacyjne" nic szczegolnego nie znalazlam. Znaczy ze
jest krwawienie towarzyszace zagniezdzaniu sie zygoty. No ale zygota
zagniezdza sie chyba raz a nie 4 razy co miesiac?

--
Pozdrawiam, Sabina
(z adresu usun co trzeba)

www.pajacyk.pl

10. Data: 2004-06-25 06:11:38

Od: "Pawel" <P...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Sabinka" <s...@t...tuniema.pf.pl> napisał w wiadomości

> [...]
> jest krwawienie towarzyszace zagniezdzaniu sie zygoty. No ale zygota
> zagniezdza sie chyba raz a nie 4 razy co miesiac?
Moja kolezanka(27lat) dopiero w 5 miesiacu dowiedziala sie, ze jest w ciazy,
bo przez pierwsze miesiace ciazy miala miesiaczki. Nie wiem czy mozna to
nazwac miesiaczka, ale kobieta sie nie zorientowala.

Bielactwo -co najlepsze
Reumatyzm
efidryna do noska
zylaki powrozka nasienngo