ciąża a podróże...

11. Data: 2004-11-07 14:07:31

Temat: Re: ciąża a podróże...
Od: "Ruua" <TU.WPISZ.MÓJ.NICK@idea.WYTNIJ.net.TO.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Aska" <a...@o...pl> napisał w wiadomości
news:3aad.00000722.418bf0a6@newsgate.onet.pl...

> nawet braku miesiączki ;) ??
>
> no bo skoro ani 1 objawu do tej pory nie miała hmm..... to moze ona nie
jest w
> ciązy?? ;)

nie slyszalas o tym, ze krawienie moze byc do 4 mca? moja mama tak miala i
kolezanka tez tak ma. ze jest w ciazy, dowiedziala sie przypadkiem, a dzic
jest w polowie 3 mca i nic - ani czesciej nie chodzi na siusiu, ani nic -
szczesciara:) ale usg nie klamie - jest w ciazy.

12. Data: 2004-11-07 14:21:17

Od: "Aska" <a...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> jest w polowie 3 mca i nic - ani czesciej nie chodzi na siusiu, ani nic -
> szczesciara:) ale usg nie klamie - jest w ciazy.

no słyszałam, ale zz reguly te krwawienia trochę się róznią od normalnej
miesiączki, i jesli występuja raczej wskazują ze coś moze byc nie tak ,
reguly w ciązy miesiączki nie ma ;)to sa sporadyczne przypadki :)

pozdrawiam i zyczę koleżance udanego i zzdrowego maleństwa zza kilka miesięcy

polip pęcherzyka żółciowego
ciąża
spina bifida
Zapalenie spojowek