ciaza a samolot?

1. Data: 2005-04-01 13:48:54

Temat: ciaza a samolot?
Od: "struszek" <s...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam wszystkich!
Mam pytanko: czy w 4 miesiacu ciazy mozna latac samolotem? Czy to jest
bezpieczne? Bardzo dziekuje za odpowiedzi. pozdrowienia dla wszystkich

2. Data: 2005-04-01 14:26:42

Temat: Re: ciaza a samolot?
Od: zawada <zawada@[SPAM].os.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik struszek napisał:

> Witam wszystkich!
> Mam pytanko: czy w 4 miesiacu ciazy mozna latac samolotem? Czy to jest
> bezpieczne? Bardzo dziekuje za odpowiedzi. pozdrowienia dla wszystkich

Ale o jaki samolot chodzi ?
sportowy, odrzutowy, turystyczny, wojskowy, ultralekki... itd
Zakładam że chodzi o odrzutowy - nie widzę przeciwskazań - jeśli jest to
lot powyżej 2 godzin to co półtorej godziny przespaceruj się po pokładzie.

3. Data: 2005-04-01 18:20:35

Od: "struszek" <s...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

witam!!!
dzieki za szybka odpowiedz.chodzi o samolot odrzutowy i lot trwa ok 2
godzin.pozdrawiam serdecznie.

badanie USG
wniosek - wojsko
warygodność testu ciążowego...