ciecie drzew owocowych

1. Data: 2002-03-06 14:15:33

Temat: ciecie drzew owocowych
Od: "mites3" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

witam!

mam strasznie lamerskie pytanie (ale drzewka mam od zeszlego roku)

kiedy i jak przycinac rozne drzewa owocowe typu wisnie, sliwy, jablka

moze ktos zna jakis rzeczowy poradnik

z gory dzieki
R.

2. Data: 2002-03-06 14:15:53

Temat: Re: ciecie drzew owocowych
Od: "Piotr Onikki-Gorski" <r...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

Ja przycialem jablonie trzy tygodnie temu i moim (takze lamerskim :))
zdaniem juz najwyzszy czas, by to zrobic!

Uklony i usmiechy
Piotrek
--------
http://alebranie.agsmedia.pl/fotonikki
r...@p...pl
--------

3. Data: 2002-03-06 16:01:35

Od: "Jerzy" <0...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Ja przycialem jablonie trzy tygodnie temu i moim (takze lamerskim :))
> zdaniem juz najwyzszy czas, by to zrobic!
;-)))
Cięcie zimowe?
http://www.dzialkowiec.com.pl/nowa/plakaty.htm

Zrobiłeś to nie wiedząc o tym, że jest to:
"Trudna sztuka przycinania"
http://www.proszynski.pl/czasopisma/ogrody/arch_text
/200002-01.html
;-)))

Mam nadzieję, że nie zapomniałeś o równoczesnym przycięciu korzeni!!!
"Cięcie korzeni - regularny zabieg agrotechniczny?"
http://agrosan.haslo.pl/press/ebooks/sandomierz94/19
_scibisz.htm
8-O

http://www.kolumbus.com.pl/cgi-bin/kolumbus/grupa.pl
?grupa=L
8. Tytuł : ABC CIECIA DRZEW I KRZEWŕW
Autor : PRAT WYDAWCA : CDW
20. Tytuł : CIĘCIE DRZEW I KRZEWÓW OWOCOWYCH
Autor : MIKA A. WYDAWCA : PWRIL
21. Tytuł : CIĘCIE DRZEW I KRZEWÓW OWOCOWYCH
Autor : WYDAWCA : MULTICO
22. Tytuł : CIĘCIE DRZEW I KRZEWÓW OWOCOWYCH /
Autor : PRAT WYDAWCA : CDW
23. Tytuł : CIĘCIE I PROWADZENIE DRZEW I KRZE.
Autor : BLACKBURNE-MAZE P. WYDAWCA : ARKADY

pozdr, Jerzy

4. Data: 2002-03-06 16:17:02

Od: "Jerzy" <0...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

> mam strasznie lamerskie pytanie (ale drzewka mam od zeszlego roku)
> kiedy i jak przycinac rozne drzewa owocowe typu wisnie, sliwy, jablka
> moze ktos zna jakis rzeczowy poradnik

26 lutego 2002 roku o godz. 11.00
w gospodarstwie sadowniczym Wojciecha Klimkiewicza w miejscowości
Nowa Ruda odbędzie się szkolenie sadownicze
W programie szkolenia:
* Cięcie drzew owocowych w teorii i praktyczne cięcie,
* Ochrona sadów,
* Spotkanie przy ognisku.
8-(((

Zobacz:
http://haslo.rolnictwo.pl/artykul.php?np_id=4&np_rok
=2001&id=612
http://haslo.rolnictwo.pl/artykul.php?np_id=4&np_rok
=2001&id=605
http://haslo.rolnictwo.pl/artykul.php?np_id=4&np_rok
=1999&id=18
http://agrosan.haslo.pl/press/ebooks/limanowa96/czes
c_2/12_Weber.htm

cyt.:
Próby sadu intensywnego w POLSCE napotkałem w swoich wędrówkach po kraju.
Sad intensywny, ale nie prowadzony intensywnie, znalazłem w Górze Kalwarii
pod Warszawą. Własność p. Z. Przy swoim systemie uprawy właściciel wyszedł
z założenia, że dużo drzew będzie mógł zmieścić na niewielkiej
przestrzeni, nadając im formy płaskie, podobnie jak drzewa rozpinane na
ścianach. Takie też formy nadawał swoim drzewom, sadząc je gęsto (2,5 do 3
m na 4 m).
Drzewka przy tym prawie że nie były cięte.
=============================
Rezultaty z morelami i brzoskwiniami jakie osobiście widziałem były
wspaniałe. Drzewa te w bieżącym roku obficie owocują, dając wysokie plony
pięknych owoców. Szczególnie pięknie owocowały morele.
http://agrosan.haslo.pl/press/ebooks/sandomierz96/27
_Zaliwski.htm

pozdr, Jerzy

5. Data: 2002-03-07 08:35:01

Od: "krycha" <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Jerzy" <0...@m...pl> napisał w wiadomości
(...)
> 23. Tytuł : CIĘCIE I PROWADZENIE DRZEW I KRZE.
> Autor : BLACKBURNE-MAZE P. WYDAWCA : ARKADY
>
> pozdr, Jerzy

Albo marcowy "Działkowiec".
Piszą tam sporo o cięciu drzewek, jak i narzędziach do cięcia.
Pozdrawiam Krycha.

6. Data: 2002-03-07 09:06:48

Od: "mites3" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

do wszystkich, którzy odpowiedzieli

dzieki wlasnie o to mi chodzilo
R.

Co można zrobić ze słomy lub trocin?
Swierki - kiedy szyszki?
Wierzba
WIOSNA???? (odpukać) :-)))
Sklep z nasionami w Ogrodzie botanicznym