cięcie drzew owocowych

1. Data: 2003-12-04 18:10:50

Temat: cięcie drzew owocowych
Od: "Robert" <r...@p...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam na grupie !!

Jest dużo czasu aby dokładnie poznać zasady cięcia drzew owocowych:
jabłoni, grusz, śliw, brzoskwiń, wiśni.
Kto może mi pomóc w znalezieniu materiałów na ten temat w
internecie?

Z szacunkiem :
Robert
r...@p...onet.pl
SZCZECIN

2. Data: 2003-12-04 19:36:11

Temat: Re: cięcie drzew owocowych
Od: "Dirko" <d...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

W wiadomości news:bqntb0$adm$1@opal.futuro.pl Robert
<r...@p...gazeta.pl> napisał(a):

> Jest dużo czasu aby dokładnie poznać zasady cięcia drzew
> owocowych: jabłoni, grusz, śliw, brzoskwiń, wiśni.
> Kto może mi pomóc w znalezieniu materiałów na ten temat w
> internecie?

Hejka. Z całym szacunkiem zapytam: czy dysponujesz kwotą 5,50 zł?
Pozdrawiam zasadniczo Ja...cki

3. Data: 2003-12-04 19:37:17

Od: Beata mateuszczyk <b...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Robert wrote:
> Jest dużo czasu aby dokładnie poznać zasady cięcia drzew owocowych
> Kto może mi pomóc w znalezieniu materiałów na ten temat w
> internecie?

Google ???

A niech tam, idą święta. Okres dobroci dla leniuchów:
http://www.dor-rol.com.pl/dir-arch/0200-6-1.htm
http://www.ho.haslo.pl/article.php?id=906

4. Data: 2003-12-05 07:29:37

Od: "Ania Onet" <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

>    Hejka. Z całym szacunkiem zapytam: czy dysponujesz kwotą 5,50 zł?
>                    Pozdrawiam zasadniczo Ja...cki

Dirko
dysponuję kwotą 5,50 zł i również jestem zainteresowana cięciem drzew
owocowych :))

pozdr
Ania z pewną kwotą

5. Data: 2003-12-05 08:00:56

Od: "Dirko" <d...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

W wiadomości news:53c4.00000f63.3fd033e0@newsgate.onet.pl Ania Onet
<a...@p...onet.pl> napisał(a):

> dysponuję kwotą 5,50 zł i również jestem zainteresowana cięciem drzew
> owocowych :))

Hejka. Skoro tak, to możesz Aniu zamówić książkę prof. Augustyna Miki
"Sztuka cięcia drzew i krzewów owocowych" Szczegóły w listopadowym
"działkowcu" lub www.dzialkowiec.com.pl
Pozdrawiam cięto Ja...cki

P.S. W/w książka jest również rozprowadzana przez Związek Działkowców
(zarządy POD) po 5,20 zł. :-)

6. Data: 2003-12-05 09:54:09

Od: "Jerzy Nowak" <w...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dirko <d...@w...pl> napisał(a):
> Hejka. Skoro tak, to możesz Aniu zamówić książkę prof. Augustyna Miki
> "Sztuka cięcia drzew i krzewów owocowych" Szczegóły w listopadowym
> "działkowcu" lub www.dzialkowiec.com.pl

Pozdrawiam cięto Ja...cki

Coś taki nabuzowany? Masz z tego jakiś %???
;-)
Za darmo można to samo zobaczyć tutaj:
http://www.pzd.pl/porady.htm
pozdr. Jerzy

7. Data: 2003-12-05 11:11:37

Od: "Dirko" <d...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

W wiadomości news:bqpkk0$2de$1@inews.gazeta.pl Jerzy Nowak
<w...@g...pl> napisał(a):

> Pozdrawiam cięto Ja...cki
>
> Coś taki nabuzowany? Masz z tego jakiś %???
> ;-)

Hejka. Jak wątek o cięciu to i cięto pozdrowić wypada. :-) Jakiż to
procent z kwoty 5,50 zł. trzeba by mieć, żeby opłacało się stukać w klawisze
informując kilka osób? ;-) Osobiście wolę mieć wydrukowane czarno na białym,
bo z obrazków na monitorze komputerowym nic nie zapamiętuję. :-( Tak jak
zapomniałem o stronie PZD.
Pozdrawiam amnestycznie Ja...cki

gdzie ogolne informacje o pielegnacji drzew ??
Origanum amanum - pytanie
Książka o nalewkach
Basi-imieninowo
tarczniki