gdzie ogolne informacje o pielegnacji drzew ??

1. Data: 2003-12-04 11:39:31

Temat: gdzie ogolne informacje o pielegnacji drzew ??
Od: "PanAdol" <p...@p...neostrada.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam
Kolezanka popraosila mnie o znalezienie jakiejs stronki z ogolnymi
informacjami dotyczacymi pielegnacji drzew. Potrzebuje to do jakiejs pracy.
Nie znam sie na tym ale konkretniej chodzi o drzewa stare ponad 60lat :
kasztany,surmie,brzozy,jesiony,dęby,miłorzęby,iglicz
nie. Czy mozecie polecic
jakas stronke z takimi informacjami ?? Najlepiej w jez polskim
Pozdrawiam
PanAdol

2. Data: 2003-12-10 01:45:34

Temat: Odp: gdzie ogolne informacje o pielegnacji drzew ??
Od: "Elfir" <e...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik PanAdol <p...@p...neostrada.pl> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:bqn6k1$77p$...@n...news.tpi.pl...
> kasztany,surmie,brzozy,jesiony,dęby,miłorzęby,iglicz
nie. Czy mozecie
polecic
> jakas stronke z takimi informacjami ?? Najlepiej w jez polskim

Ksiazke z biblioteki pt."Pielegnacja i ochrona drzew" Andrzeja Skupa

Elfir

Origanum amanum - pytanie
Książka o nalewkach
Basi-imieninowo