cien-mam pytanie

1. Data: 2003-05-14 17:19:56

Temat: cien-mam pytanie
Od: "LiLiT" <a...@i...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

tak sie zastanawiam jaki by kupić cień do powiek,zeby urozmaicic jakoś
makijaż na dzień lub na impreze.Na codzień uzywam cieni perłowych
brązowych.Mam niebieskie oczy , piegi , opaloną twarz ,wlosy -farba w
kolorze coś jakby czerwonym;) .Czekam na sugestie:)Dzieki

Lilit

1. Data: 2003-05-14 17:55:04

Temat: Re: cien-mam pytanie
Od: "Adam" <z...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "LiLiT" <a...@i...net.pl> napisał w wiadomości
Na codzień uzywam cieni perłowych
> brązowych.Mam niebieskie oczy , piegi , opaloną twarz ,wlosy -farba w
> kolorze coś jakby czerwonym;) .Czekam na sugestie:)Dzieki

Pani pozwoli, ze sie przedstawie. Adam.

1. Data: 2003-05-14 19:04:15

Od: "Asia Kubiak" <a...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> brązowych.Mam niebieskie oczy , piegi , opaloną twarz ,wlosy -farba w
> kolorze coś jakby czerwonym;) .Czekam na sugestie:)Dzieki

srebrno- szare? do czerwonych wlosow moga fajnie pasowac cienie zielone,
przynajmniej tak sie malowala swego czasu moja kumpela i jej w tym bylo
dobrze. Ba, jej szaro- niebieskie oczy robily sie jakby zielonkawe ;)

Asiek

1. Data: 2003-05-14 21:45:28

Od: Filip K' <m...@j...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 03-05-14 19:19, Użytkownik LiLiT napisał:
> [...]
> brązowych.Mam niebieskie oczy , piegi , opaloną twarz ,wlosy -farba w
> kolorze coś jakby czerwonym;) .Czekam na sugestie:)Dzieki

Chyba CIe kojarze, ale nie jestem pewien ;)

--
Pozdrawiam serdecznie ;)
Kafar

1. Data: 2003-05-15 12:12:29

Od: "Beatka" <k...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> brązowych.Mam niebieskie oczy , piegi , opaloną twarz ,wlosy -farba w
> kolorze coś jakby czerwonym;) .Czekam na sugestie:)Dzieki

Matowa czerwien Inglota (na powiekach wychodzi ciemny roz) + obrysuj oczy
czarna kredka, lub ciemny, prawie czarny braz inglota nr 40.

pozdrawiam Beata

1. Data: 2003-05-15 17:42:34

Temat: Odp: cien-mam pytanie
Od: "AnnaM" <l...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik LiLiT <a...@i...net.pl> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:b9ttu0$arn$...@s...infinity.net.pl...
> [...]
> brązowych.Mam niebieskie oczy , piegi , opaloną twarz ,wlosy -farba
> kolorze coś jakby czerwonym;) .Czekam na sugestie:)Dzieki

Zolty cien albo pomaranczowy:) Ladnie podkresla niebieskosc oczu:)
=====
annaM

Krostki po żelu do golenia
krem koloryzjuacy