cienie do brwi

1. Data: 2004-08-15 11:31:10

Temat: cienie do brwi
Od: "Magda" <o...@W...poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam
Czy słyszałyście o czymś takim jak cienie do brwi? Ostatnio w TV pani robiła
makijaż i powiedziała, że teraz używa specjalnych cieni do brwi (wyglądały
tak samo jak do powiek, ale mialy czarny kolor). Z pewnością wygląda to
ładniej niż kredka i jest wygodniejsze.
Jaka firma coś takiego produkuje?
Magda

1. Data: 2004-08-15 11:56:59

Temat: Re: cienie do brwi
Od: Anna M. Gidyńska <a...@d...pl> szukaj wiadomości tego autora

On Sun, 15 Aug 2004 13:31:10 +0200, in pl.rec.uroda "Magda"
<o...@W...poczta.onet.pl> wrote in
<cfnh6s$q5c$1@news.onet.pl>:

> [...]
>tak samo jak do powiek, ale mialy czarny kolor). Z pewnością wygląda to

na pewno Clinique i Shiseido, te widziałam na własne oczy. jeśli ktoś
ma jasne brwi, a nie chce robić henny, to jest to dobry pomysł - brwi
namalowane kredką na ogół wyglądają jak element makijażu gejszy, co w
realnym świecie robi raczej komiczne wrażenie.

an.

1. Data: 2004-08-15 15:35:42

Od: "DominikaNM" <dominikanospam@nie_dla_spamuautocom.pl> szukaj wiadomości tego autora

Magda wrote:
> [...]
> brwi (wyglądały tak samo jak do powiek, ale mialy czarny kolor). Z
> pewnością wygląda to ładniej niż kredka i jest wygodniejsze.

Z powodzeniem można do tego użyć zwykłych, matowych cieni do powiek i
pędzelka/szczoteczki. Cienie w kolorach szarych, brązowych, czarnych - w
zależności od koloru naturalnych brwi - mogą być ton ciemniejsze ale bez
przesady bo zbyt ciemne, wyraźne brwi postarzają.
Po nałożeniu cienia można uczesać brwi żelem albo lakierem do włosów (ta
druga opcja raczej na wieczór). Efekt jest ten sam co przy "specjalnych
cieniach do brwi":-) tyle że kilkadziesiąt zł taniej.
--

Dominika Schimscheiner

FAQ grupy pl.rec.uroda - http://uroda.imhbl.net/pru-faq.html
Moje makijaże - www.wizaz.pl/nowa_galeria/album02

Rozdwajające się paznokcie :(:(
lista et wyjazd
cos okropnego -Dove krem do rąk - nie polecam i inne opinie
Dramatically Different Moisturizing Gel
gąbki Calypso - ktoś zna?