cienie do powiek (+ kilka uwag o body shop)

From: "n." <k...@p...onet.pl>
Newsgroups: pl.rec.uroda
Subject: cienie do powiek (+ kilka uwag o body shop)
Date: 23 Mar 2005 16:54:02 +0100

drogie grupowiczki :)

jakiego koloru cienie do powiek moglybyscie polecic?
oprawa oczu ciemna, ciemne brwi, wlosy dlugie prawie czarne
ale oczy bardzo jasne, szaroniebieskie

codziennie uzywam tylko tuszu
chcialam jednak cos zmienic
ale nie tak, zebym od razu wygladala jak w makijazu teatralnym
musi wygladac w miare naturalnie (ostre niebieskie np odpada)
;)

poza tym musze pochwalic BODY SHOP
wprawdzie maselkami jestem zawiedzona, bo
sa dla mnie za tluste a do tego wcale nie nawilzaja
(wrecz przeciwnie)
ale balsamy do ciala (w butelkach z dozownikami)
sa naprawde dobre
zwlaszcza ten o zapachu klementynki
zapach trwaly niczym dobre perfumy,
ostatnio nagminnie pytaja mnie o ten zapach sasiadki
koledzy, kolezanki zwracaja na to uwage ;)
nawet pani przy kasie niesmialo mnie spytala co to za zapach
pytano mnie o ten zapach: w pracy, w teatrze, na imprezie, w kinie,
w windzie, na parkingu...
juz mnie to bawi ;)
ale zapach robi wrazenie

n.