cienki sczypiorek

1. Data: 2011-08-14 13:53:06

Temat: cienki sczypiorek
Od: "Michal" <m...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Zasialem nasiona szypiorku do skrzynki.Dlaczego wyrasta tylko taki cienki
szczypiorek?

2. Data: 2011-08-14 13:53:50

Temat: Re: cienki sczypiorek
Od: "Michal" <m...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

tak jak na tymzdjeciu:
http://imageshack.us/photo/my-images/823/szczypiorek
nitki.jpg/

3. Data: 2011-08-14 20:54:34

Od: "Veronika" <veronika_veronika@spam_op.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Michal" <m...@i...pl> napisał w wiadomości
e.net...

> Zasialem nasiona szypiorku do skrzynki.Dlaczego wyrasta tylko taki cienki
> szczypiorek?

A co miało wyrosnąć. Sałata?

4. Data: 2011-08-14 21:07:48

Od: "Dirko" <j...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Michal" <m...@i...pl> napisał w wiadomości
e.net...

> tak jak na tymzdjeciu:
> http://imageshack.us/photo/my-images/823/szczypiorek
nitki.jpg/

Hejka. Chcesz mieć gruby szczypior to zasiej cebulę. :-)
Pozdrawiam gatunkowo Ja...cki

5. Data: 2011-08-15 10:25:07

Od: "Michal" <m...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Michal" <m...@i...pl> napisał w wiadomości
e.net...

> Zasialem nasiona szypiorku do skrzynki.Dlaczego wyrasta tylko taki cienki
> szczypiorek?

A co miało wyrosnąć. Sałata?

Normalny szczypiorek a nie to co wyorslo biedaku

6. Data: 2011-08-15 20:03:13

Od: "Veronika" <veronika_veronika@spam_op.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Michal" <m...@i...pl> napisał w wiadomości
e.net...

> Użytkownik "Michal" <m...@i...pl> napisał w wiadomości
e.net...

> A co miało wyrosnąć. Sałata?
>
> Normalny szczypiorek a nie to co wyorslo biedaku

A jak wygląda normalny szczypiorek?

7. Data: 2011-08-15 22:58:04

Od: "Michal" <m...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Użytkownik "Michal" <m...@i...pl> napisał w wiadomości
e.net...

> A co miało wyrosnąć. Sałata?
>
> Normalny szczypiorek a nie to co wyorslo biedaku

A jak wygląda normalny szczypiorek?

poszukaj w google to sie dowiesz.

8. Data: 2011-08-16 08:02:53

Od: "Veronika" <veronika_veronika@spam_op.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Michal" <m...@i...pl> napisał w wiadomości
e.net...

e.net...

> A jak wygląda normalny szczypiorek?
>
> poszukaj w google to sie dowiesz.

Jak wygląda normalny szczypiorek to ja wiem.
Ciekawa jestem jak powinien wyglądać według ciebie.
Bo ten co zasiałeś jest zupełnie normalny.
Jak chcesz szczypiorek o grubych liściach to wsadź cebulę do szklanki z wodą
albo do doniczki z ziemią.
Jeśli jednak uważasz, że jest "cienki", bo za rzadko wyrósł, to trzeba było
posiać gęściej.

9. Data: 2011-08-16 21:22:40

Od: "Antoni.Broniak" <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Uzytkownik "Michal" <m...@i...pl> napisal w wiadomosci
e.net...
> Zasialem nasiona szypiorku do skrzynki.Dlaczego wyrasta tylko taki cienki
> szczypiorek?

Coraz ciekawsze obyczaje nastaja na tej grupie. Czlowiek pyta dlaczego mu
rosnie cienki szczypiorek, bo chyba nie wie i co otrzymuje ....
Inteligentne odpowiedzi?

Mam podobny problem. Rosnie mi szczypiorek w ziemi, w ogrodzie - i na
wiosne jest normalny tzn. o srednicy pedów 2-3 mm. Po scieciu rosnie taki
sam cieniutki ok 1mm srednicy jak kol. Michalowi.
Tez nie mam pojecia dlaczego. Moze ma za duzo swiatla? Albo za malo nawozów?
Na pewno nie ma za malo wody, zwlaszcza w tym roku.
Mozna by sadzic, ze na takiej grupie jest ktos z wyksztalceniem ogrodniczym,
sadowniczym, rolniczym, albo duzym doswiadczeniem ogrodniczym i zechce
podzielic sie swoja wiedza. Ale czy na pewno?

Antoni Broniak

10. Data: 2011-08-17 07:24:18

Od: "skryba ogrodowy" <s...@o...eu> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Antoni.Broniak" <a...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

> [...]
> ogrodniczym, sadowniczym, rolniczym, albo duzym doswiadczeniem ogrodniczym
> i zechce podzielic sie swoja wiedza. Ale czy na pewno?

Antoni. O obyczajach pokolenia hip-hopu i szybkich numerków szkoda gębę
strzępić po próżnicy.
Co się zaś tyczy szczypioprku, to pierwsze wiosenne pędy są silniejsze i
bardziej dorodne, bo nagromadzone przez jesień "siły witalne" rośliny tak
włąśnie skutkują.
Po pierwszym "pokosie" zarówno pierwiastków i minerałów w systemie
korzeniowym jest już mniej co w konsekwencji daje słabsze, cieńsze pędy.

Pozdrawiam pogodnie
skryba

bluszcz
co to jest?