cilest - pytanie

1. Data: 2007-12-30 11:54:20

Temat: cilest - pytanie
Od: "Kamil(miyagi)" <p...@s...glogow.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam

jako ze kolega sie wstydzi zadam to pytanie za niego

dzis rano podczas stosunku przerywanego nie wie czy wpadl , dziewczyna
bierze Cilest od prawie roku, regularnie co prawda o roznych porach
miedzy 7 a 8 rano, bylo to dzis rano na 2h przed wziela jeszcze
pigulke jak codzien, jest to 5 dzien nieplodnosci, jakie sa szanse ze
nie ma wpadki??

pozdrawiam
prosze o odpowiedz

2. Data: 2007-12-30 12:58:36

Temat: Re: cilest - pytanie
Od: pamana <b...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> miedzy 7 a 8 rano, bylo to dzis rano na 2h przed wziela jeszcze
> pigulke jak codzien, jest to 5 dzien nieplodnosci, jakie sa szanse ze

jesli bierze pigulki to jak moze byc wpadka ?no ludzie odrobina wiedzy
by sie przydala .
p.

3. Data: 2007-12-30 18:47:12

Od: "Kasia Livia" <p...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "pamana" <b...@a...pl> napisał w wiadomości

> jesli bierze pigulki to jak moze byc wpadka ?no ludzie odrobina wiedzy by
> sie przydala .

Ale pigułka nie daje 100% zabezpieczenia. Przecież nawet "błaha" biegunka,
wymioty, czy antybiotyk brany razem z pigułkami mogą osłabić jej działanie.

Pozdrawiam,

Livia

4. Data: 2007-12-30 20:42:50

Od: radek <r...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Kamil(miyagi) napisał(a):
> Witam
>
> jako ze kolega sie wstydzi zadam to pytanie za niego

ale kit :)))) Kolega sie wstydzi ... :D

radek

5. Data: 2007-12-30 21:01:50

Od: pamana <b...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Ale pigułka nie daje 100% zabezpieczenia. Przecież nawet "błaha" biegunka,
> wymioty, czy antybiotyk brany razem z pigułkami mogą osłabić jej działanie.

ja to wiem ale nie przesadzalabym ,zakladam ze jest przyjmowana
regularnie i bez dodatkow typu biegunka i antybiotyki -nie kazdy !

nie demonizujmy tez tych dodatkow,ciaze wsrod pigulek zdarzaja sie
owszem ale z winy czlowieka nie pigulki.
p.

6. Data: 2007-12-31 06:59:28

Od: "Kamil(miyagi)" <p...@s...glogow.pl> szukaj wiadomości tego autora

On 30 Gru, 22:01, pamana <b...@a...pl> wrote:

> [...]
>
> nie demonizujmy tez tych dodatkow,ciaze wsrod pigulek zdarzaja sie
> owszem ale z winy czlowieka nie pigulki.

nom bierze regularnie, moze i kit hehe :P wymioty i biegunka nie
wystapily.

7. Data: 2008-01-01 12:05:38

Od: Any User <u...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> miedzy 7 a 8 rano, bylo to dzis rano na 2h przed wziela jeszcze
> pigulke jak codzien, jest to 5 dzien nieplodnosci, jakie sa szanse ze

Hmm, bzykać się nie wstydzi, ale zapytać już tak?

Ciekawa dolegliwość...

--
Zobacz, jak się pracuje w Google:
http://pracownik.blogspot.com

8. Data: 2008-01-23 23:00:02

Od: d...@g...com szukaj wiadomości tego autora

On 30 Gru 2007, 06:54, "Kamil(miyagi)" <p...@s...glogow.pl>
wrote:
> [...]
> miedzy 7 a 8 rano, bylo to dzis rano na 2h przed wziela jeszcze
> pigulke jak codzien, jest to 5 dzien nieplodnosci, jakie sa szanse ze

Kolego nic nie szkodzi - ja od dłuższego czasu kocham się z moją
kobietą do końca, ona bierze cilest i jesteśmy bezpieczni!

Suchy kaszel
Flumycon - przed czy po jedzeniu?
Flumycon - przed czy po jedzeniu?
stres a gorączka
Czy stosował ktoś finasteryd w łysieniu ?