cisnienie

1. Data: 2003-05-27 06:30:51

Temat: cisnienie
Od: "kesser" <k...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Jaka jest norma u mężczyzn między 20 a 25 rokiem życia jeśli chodzi o
ciśnienie krwi. Jakie są dopuszczalne skoki, a w którym momencie można uznać
że coś szwankuje?
Może jakieś linki do stron gdzie można zasięgnąć takiej wiedzy praktycznej?
k...@w...pl

2. Data: 2003-05-27 10:31:41

Temat: Re: cisnienie
Od: "pestifer" <p...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "kesser" <k...@w...pl> napisał w wiadomości
> [...]
uznać
> że coś szwankuje?
> Może jakieś linki do stron gdzie można zasięgnąć takiej wiedzy

max 140/90

3. Data: 2003-05-27 20:36:49

Od: "Paweł S." <x...@x...pl> szukaj wiadomości tego autora

On Tue, 27 May 2003 12:31:41 +0200
"pestifer" <p...@p...fm> wrote:

> uznać
> praktycznej?
>
> max 140/90

Hmm tak się składa że ostatnio mierzyłem domowym ciśnieniomierzem i
ze zdziwieniem zauważyłem że mam 144/94 - no i mama powiedziała że chyba
za duże - co o tym sądzicie ?

Mierzyłem 2x i wyszło identycznie. Czuje sie dobrze, od pół roku trenuje
siłownie (ostatnio mniej chodze) - dużo mleka spożywam, nie stosuje
żadnych wspomagaczy(sterydy itd...). Prowadze siedzący tryb życia,
b.dużo siedze przed komputerem, często do 1 - 4 w nocy. Śpie też mało,
bo wstaje z reguły o 8 - 9.

Czy to powód do niepokoju ?

Pozdrawiam Paweł S.

4. Data: 2003-05-27 21:59:11

Od: "pestifer" <p...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

"pestifer" <p...@p...fm> wrote:

> [...]

żadnych wspomagaczy(sterydy itd...). Prowadze siedzący tryb życia,
b.dużo siedze przed komputerem, często do 1 - 4 w nocy. Śpie też mało,

norma 140/90
graniczne 145/95
powyzej nadcisnienie
jezeli 2 pomiary na tej samej konczynie-odstep min 15 min

5. Data: 2003-05-28 06:05:15

Od: "kesser" <k...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

[...]

Z takim trybem życia długo nie pociągniesz. Zresztą jak 70% ludzi w twoim
wieku w Polsce i na świecie. Hehe....
kesser

6. Data: 2003-05-28 08:57:55

Od: "Paweł S." <x...@x...pl> szukaj wiadomości tego autora

On Wed, 28 May 2003 08:05:15 +0200
"kesser" <k...@w...pl> wrote:

> Z takim trybem życia długo nie pociągniesz. Zresztą jak 70% ludzi w
> twoim wieku w Polsce i na świecie. Hehe....
> kesser

No cóż... Informatyk to tak ma, żeby być dobry w swoim fachu to musi
dużo siedzieć i siedzieć - nic nie poradzę na to :(

Mimo że jestem jeszcze młody (23 lata) to jakoś nie wyobrażam sobie
żeby zmienić to wszystko:(

Pozdrawiam Paweł S.

7. Data: 2003-07-24 07:36:33

Od: <n...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Normalneciśnienie wynosi 120 / 80 mmHg wachać może się myśle w granicach +/-
30 mmHg jeżlei przez dluższy czas masz podwyższone ciśnienie -> doctor :)

nasdak

Kamienie na nerkach
masażery do stóp
czerwone "pieprzyki"