ciśnieniomierz

1. Data: 2009-04-07 08:14:56

Temat: ciśnieniomierz
Od: TrialUser <t...@n...com> szukaj wiadomości tego autora

witam,
jaki ciśnieniomierz automatyczny możecie polecić,
szukałem w internecie ale każdy jest "najlepszy",
skłaniałbym sie do hartmanna TENSOVAL DUO CONTROL (ok. 200 zł),
apteka polecała Microlife,BP RM100 (ok. 280 zł),

dla osoby 30 letniej, kontrolowanie ciśnienia, początki nadciśnienia :)

pozdrawiam
trial

2. Data: 2009-04-07 15:50:42

Temat: Re: ciśnieniomierz
Od: Juanitos <j...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

TrialUser pisze:
> [...]
> apteka polecała Microlife,BP RM100 (ok. 280 zł),
>
> dla osoby 30 letniej, kontrolowanie ciśnienia, początki nadciśnienia :)

OMRON, modele od M3 do M7 w zalezności od posiadanego portfela :-)

Pozdrawiam
Juanitos

3. Data: 2009-04-07 19:02:39

Od: Michał <b...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

Juanitos pisze:

> OMRON, modele od M3 do M7 w zalezności od posiadanego portfela :-)
>
> Pozdrawiam
> Juanitos

A ja od 2 lat uzywam Microlife i bardzo sobie chwale.

W sumie najlepszy jest taki ktory bedzie mial pamiec i z ktorego bedzie
mozna sciagnąc wyniki i pozniej zrobic wydruk i pokazac lekarzowi.
Wtedy mierzac sobie cisnienie regularnie mozesz miec jego zapis.
Lepsze to niz notowanie w zeszycie ;-))

PIS przegrał z szerokim frontem. Frontem ludzi
żonatych, mających konto bankowe i prawo jazdy.

4. Data: 2009-04-07 19:07:06

Od: "Jacek" <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

i żeby ta pamięc nie znikała w momencie zmiany baterii
Jacek

Martwicca
leczenie raka
zmiany fizjonomii alkoholików