co do towarzystwa

1. Data: 2005-03-02 13:44:55

Temat: co do towarzystwa
Od: "mletka" <m...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

wymysliłam sobie że zrobię małą rabatę przy tarasie: ostrokrzew meserveae,
berberys ottawski,róza w formie drzewka, powojnik i ... No właśnie i brakuje
mi czegoś na dolną partię. Myslałam o czym z żółtymi elementami do 0,5m
wysokości i długim kwitnieniu. Wymysliłam pięciornik "Goldstar" ale do końca
nie jestem przekonana czy to dobre towarzystwo dla całej reszty.
Może macie jakies propozycje, chętnie skorzystam

mletka

2. Data: 2005-03-02 16:49:49

Temat: Re: co do towarzystwa
Od: "Bogda" <b...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "mletka" <m...@b...pl> napisał w wiadomości
> [...]
> nie jestem przekonana czy to dobre towarzystwo dla całej reszty.
> Może macie jakies propozycje, chętnie skorzystam

Ostrokrzew lubi sąsiedztwo drugiego ostrokrzewu :-), są męskie i żeńskie,
będziesz wtedy miała piękne czerwone owoce !
Dobierz tylko odpowiedni :-) Wybór ostrokrzewów jest bardzo duży, piekne są
też formy pienne.
pozdrawiam, Bogda

3. Data: 2005-03-02 19:57:28

Od: "Miłka" <m...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> będziesz wtedy miała piękne czerwone owoce !
> Dobierz tylko odpowiedni :-) Wybór ostrokrzewów jest bardzo duży, piękne

A tu macie moje Drogie Panie zdjęcia dla rozpoznania kwiatów męskich i
żeńskich ostrokrzewów.

http://www.superogrod.pl/?dz=0050&id=345&podm=2

Serdecznie Miłka

4. Data: 2005-03-02 19:59:48

Od: "Katarzyna Tkaczyk" <k...@e...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Bogda" <b...@w...pl> napisał w wiadomości

> [...]
> będziesz wtedy miała piękne czerwone owoce !
> Dobierz tylko odpowiedni :-) Wybór ostrokrzewów jest bardzo duży, piekne

Pienne ostrokrzewy...mogą okazać się jednoroczne :(
A co do kompozycji nie doradzę, nie wiem jak wygląda rabata, ile ma metrów,
jaki kształt, po ile roślin chcesz sadzić i najlepiej samemu je dobierać wg
własnego gustu.

Pozdrawiam
Kaśka

Pozdrawiam
Kaśka

5. Data: 2005-03-02 20:30:10

Od: "Sylwia S" <s...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
>jaki kształt, po ile roślin chcesz sadzić i najlepiej samemu je dobierać wg

Popieram moj wręcz co roku sie zmniejsza po zimie;(
W sprawie żóltego akcentu to zależy od wysokości i nasłonecznienia
Mozesz użyć np tojeści, kokorycze lub punktowo na każdą pore roku coś z bylin
np omieg wiesiołek i złocienie; warto dorzucić także języczke i uvularie(nie
znam jej innej nazwy)oraz oregano gold. A jeśli jest cień to może żółtolistną
hoste?

I wiele wiele innych do wyboru:)
pozdrawiam gorąco
Sylwia
archiwum i przeszukiwanie newsów
http://www.polnews.pl

6. Data: 2005-03-02 20:33:59

Od: r...@t...net.pl (Bogusław Radzimierski) szukaj wiadomości tego autora

Katarzyna Tkaczyk wrote:

> [...]
> A co do kompozycji nie doradzę, nie wiem jak wygląda rabata, ile ma
> metrów, jaki kształt, po ile roślin chcesz sadzić i najlepiej samemu

http://fotogalerie.pl/fotka/2441871102169551270
Mój jakoś bez towarzystwa owocuje i ma co roku piękne czerwone owoce,
obecnie jakieś ptaszory je zjadły..
:-) Bogusław

7. Data: 2005-03-02 20:35:04

Od: "Basia Kulesz" <b...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Bogusław Radzimierski" <r...@t...net.pl> napisał w
wiadomości news:011701c51f66$68b22dc0$77951d53@laptop...

[Bogda]

| http://fotogalerie.pl/fotka/2441871102169551270
| Mój jakoś bez towarzystwa owocuje i ma co roku piękne czerwone owoce,
| obecnie jakieś ptaszory je zjadły..

Nazwę odmiany poproszę...

Pozdrawiam, Basia.

8. Data: 2005-03-02 20:43:13

Od: r...@t...net.pl (Bogusław Radzimierski) szukaj wiadomości tego autora

Basia Kulesz wrote:
> [Bogda]

> Nazwę odmiany poproszę...
>
> Pozdrawiam, Basia.

Kupiłem wiele lat temu jeszcze w Czechosłowacji, bez nazwy, zaczoł owocować
gdzieś po 6 latach..
Pozdr. Bogusław.

9. Data: 2005-03-02 21:00:53

Od: "Basia Kulesz" <b...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Bogusław Radzimierski" <r...@t...net.pl> napisał w
wiadomości news:012b01c51f67$b330cea0$77951d53@laptop...

| Kupiłem wiele lat temu jeszcze w Czechosłowacji, bez nazwy, zaczoł
owocować
| gdzieś po 6 latach..

Pytam, bo literatura rozwodzi się nad odmianami żeńskimi, nie wymagającymi
zapylacza - samopłodnymi?, natomiast mechanizm powstawania owocu nie jest
opisany. A chętnie bym się czegoś dowiedziała na ten temat.

Pozdrawiam, Basia.

10. Data: 2005-03-03 09:21:56

Od: "mletka" <m...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> będziesz wtedy miała piękne czerwone owoce !
> Dobierz tylko odpowiedni :-) Wybór ostrokrzewów jest bardzo duży, piekne

tak pamiętam o męskim tylko zastanawiam sie w jakiej odległości go posadzić.
Chciałabym dalej (ok. 15m) ale nie wiem czy tak mozna aby zapylał.

kupię tunel foliowy
Zegar kwiatowy (długie)
Jagoda kamczacka: przesadzanie
Schnacy swierk conica - prosze o pomoc