co na mnie tak działa ?

1. Data: 2003-07-09 10:37:48

Temat: co na mnie tak działa ?
Od: <m...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam wszystkich ....

Piszę pierwszy raz ale grupę czytam od dłuższego czasu.
Moja skóra na twarzy jest raczej wrażliwa i skłonna do wysuszeń :- )
Dlatego używam kremów nawilżających, i staram się nie używać kosmetyków
matujących bo po nich od razu mam na twarzy takie suche placki i łuszczy mi
się skóra :-(
Po ostatnich zakupach w sklepie kosmetycznym nabyłam:
- krem Ziaji jogurtowy (po pochlebnych opiniach szanownej grupy)
- puder sypki Max Factor
- puder w kamieniu firmy Privi

Ucieszona nowymi kosmetykami od razu je wypróbowałam. I co?
I znowu te suche placuszki na twarzy....

Podejrzewam puder Privi który już odstawiłam.
A czy krem Ziaji na kogoś tak podziałał? Nie chciałabym z niego rezygnować,
bo jest tani, a poza tym używam jeszcze Sopot Ziaji i jestem z niego b.
zadowolona.
Może Ziaja Kozie Mleko byłby dla mnie lepszy?

Już nie wiem jaki krem nawilżający powinnam używać... mam dosyć tych suchych
plamek na twarzy.
Wcześniej jeszcze używałam Vichy, ale mam już dosyć wydawania 60 zł na krem,
a poza tym zraziłam się do niego jak dostałam uczulenia po Oligo 25 z którego
musiałam leczyć się przez 2 tygodnie.

Dziękuję za wszelkie opinie.

Pozdrawiam,
Kasia.
(ale się rozpisałam :-)

1. Data: 2003-07-09 11:31:38

Temat: Re: co na mnie tak działa ?
Od: "Vivienna" <v...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik <m...@g...pl> napisał w wiadomości

> Może Ziaja Kozie Mleko byłby dla mnie lepszy?

Kozie mleko jest nieco tlusty, ale kiedy mialam problemy z
przesuszonymi miejscami na twarzy, to miejscowo moze i pomogl. Wolno sie
wchlania i co jak co - ale zostawia tlusta powloke na skorze :/

V.

1. Data: 2003-07-09 11:58:10

Od: "magdha" <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Podejrzewam puder Privi który już odstawiłam.
Tez bym podejrzewala, ze te wysuszenia to od pudru

> A czy krem Ziaji na kogoś tak podziałał? Nie chciałabym z niego
rezygnować,
> bo jest tani, a poza tym używam jeszcze Sopot Ziaji i jestem z niego b.
> zadowolona.
Nie wydaje mi sie, zeby krem jogurtowy mogl ci cos wysuszyc. On raczej
zostawia taka tlustawa powloczke, wiec moim zdaniem nie ma jak wysuszyc.

> Może Ziaja Kozie Mleko byłby dla mnie lepszy?
Tez fajnie nawilza, jest bardzie "tlusty" od jogurtowego. Ja go lubie, a moj
mezczyzna dostal po nim czerwonych plam (uczulil go).

> Już nie wiem jaki krem nawilżający powinnam używać... mam dosyć tych
suchych
> plamek na twarzy.
Ja bym na twoim miejscu zostala przy Ziai. Poobserwuj czy cos sie niedobrego
dzieje po kremie jogurtowym. Zdaniem moim i innych dziewczyn na grupie jest
naprawde dobry i tani.

> [...]
krem,
> a poza tym zraziłam się do niego jak dostałam uczulenia po Oligo 25 z
Ja tez mam uczulenie na Vichy. Calkowicie zrezygnowalam z zakupow produktow
tej firmy.

> Dziękuję za wszelkie opinie.
>
> Pozdrawiam,
> Kasia.
> (ale się rozpisałam :-)

Pozdrawiam
Magda

http://www.gazeta.pl/usenet/

1. Data: 2003-07-09 13:04:50

Od: "KaRoLa" <c...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

ja tez tak mialam rewelacyjni epomogl krem z zielonej herbaty z belendy :-)
nawilzajacy.
Pozdrawiam
K.

1. Data: 2003-07-09 13:41:58

Od: Elfka <k...@g...pl.NOSPAM> szukaj wiadomości tego autora

On 2003-07-09 12:37, m...@g...pl wrote:

> Ucieszona nowymi kosmetykami od razu je wypróbowałam. I co?
> I znowu te suche placuszki na twarzy....

Może spróbuj poużywać kremu jeszcze przez kilka dni.
Takie "suche plaki" nie znikają odrazu, musi kilka chwil minąć.
Zwłaszcza jeśli masz mocno przesuszoną skórę, bądź też skłonności ku temu.

--
Karolina Budzyńska http://www.ghnet.pl/~halab
"laudamus veteres, sed nostris utimus annis" - Ovidius

1. Data: 2003-07-09 14:22:52

Od: "magia/maggie" <m...@w...amba.bydg.pdi.net> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik <m...@g...pl> napisał w wiadomości

> Dziękuję za wszelkie opinie.

Ja po ostatniej wizycie u kosmetyczki, ktora stwierdzila ze mam odwodniona
skore na twarzy nabylam YR Bio Specification krem dla cery odwodnionej -
poki co dziala, wchlania sie blyskawicznie i zupelnie nie czuje tej suchosci
na twarzy.
Oto to:
http://tinylink.com/?2QnrZJcEZh

m.

1. Data: 2003-07-09 15:05:00

Temat: Odp: co na mnie tak działa ?
Od: "mrowka" <o...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik <m...@g...pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:begr9s$ebk$...@i...gazeta.pl...
> [...]
krem,
> a poza tym zraziłam się do niego jak dostałam uczulenia po Oligo 25 z

Witam
nie wiem czym myjesz twarz, ale polecam Ci używanie do mycia wody
przegotowanej albo mineralnej.!!

http://www.gazeta.pl/usenet/

1. Data: 2003-07-10 09:09:24

Od: "Blancanieves" <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]

| Po ostatnich zakupach w sklepie kosmetycznym nabyłam:
| - krem Ziaji jogurtowy (po pochlebnych opiniach szanownej grupy)

IMO tu właśnie jest problem, bo Ziaja to zamach na skórę alergiczną i
wrażliwą. Ja jestem skrajnym przypadkiem alergika i WSZYSTKIE (bez
wyjątku) kremy Ziaji uczuliły mnie makabrycznie!!! Polecam prędziutko
Ziaje odstawić.
Jeżeli kupowałaś kremy Vichy i nie byłaś z nich zadowolona, to może
Avene? Cenowo podobnie, a na twarzy zadnych oznak alergii.

Pozdrawiam serdecznie,
Kasia

1. Data: 2003-07-10 10:50:08

Od: "Mgiełka " <m...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> matujących bo po nich od razu mam na twarzy takie suche placki i łuszczy mi

Gorrąco polecam krem A-Dermy (apteczna seria, biala z takimi
zielonymi "mazami") Epitheliale. Miałam taką typową plamę atopową - łuszcząca
się zaczerwieniona skóra. Smarowałam wszystkimi kremami nawilżającymi i
natłuszczającymi - zero efektu (a każdą półkę wypróbowałam). I w końcu
spróbowałam tego kremu (poleconego na wizazu). Plama po prostu wyparowała po
kilku dniach. Uwierzyć w to nie mogę. Ten krem jest nieperfumowany (ale ma
delikatny zapach płatków owsianych, bo one są jednym z głównych składników),
specjalnie do skóry suchej i atopowej (cała seria jest do takiej skóry, jest
tam kilka kremów, ale ten chyba najlepszy). Do tej pory zawodziły mnie kremy
tzw. apteczne. Ale ten jest naprawdę bardzo fajny (spróbuj może zdobyć
próbkę). Używam go na teraz całą twarz (do stosowania na całe ciało, ale to
drogo by wyszło). Nie nabłyszcza i nie matuje (no, może odrobinę skóra jest
zmatowiona).

1. Data: 2003-07-10 20:49:29

Od: "Sana/Anna" <a...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Gorrąco polecam krem A-Dermy (apteczna seria, biala z takimi
> zielonymi "mazami") Epitheliale
(cięcie!)

Też sięgnęłam po niego przez wizaz.pl. Ale mnie ten krem jedynie dobrze
nawilżał i lekko natłuszczał - jestem wyjątkiem?? A liczyłam na jakieś
poprawy w gojeniu ranek potrądzikowych i takich tam przypadłości. Zapach ma
specyficzny, ale mnie się spodobał.
Ale może Tobie pomoże.

--
Dwa półgłówki nie tworzą jednej głowy (prof. T. Kotarbiński)

rzęski cd
YR, po raz n-ty :-)
farba - kolor szary (?)
tusz wodoodporny