co na odbarwienia skory?

1. Data: 2004-03-26 23:25:22

Temat: co na odbarwienia skory?
Od: "TRACK" <t...@n...op.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam wszystkich grupowiczow. Mam taki problem. Mam ciemna karnacje i
ewentualne wypryski i krosty pozostawiaja po sobie odbarwienia. Mam
nadzieje, ze wiecie oco mi chodzi. Problem jest taki, ze jest to dosc
widoczne i chcialbym sie tego pozbyc. Znacie jakis sposob? Z gory wielkie
dzieki za wszelka pomoc.

TRACK

2. Data: 2004-03-27 05:25:25

Temat: Re: co na odbarwienia skory?
Od: "Meg" <m...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "TRACK" <t...@n...op.pl> napisał w wiadomości
> [...]
> nadzieje, ze wiecie oco mi chodzi. Problem jest taki, ze jest to dosc
> widoczne i chcialbym sie tego pozbyc. Znacie jakis sposob? Z gory wielkie

napisz na pl.rec.uroda tam dziewczyny ci pomogą :)

pozdr Magda

trzeci migdal - gdzie w Lublinie
zoltaczka - III szczepienie
Całkowity brak włosów u kobiety.