co najlepiej kupić na na prezent dla 18tka?

1. Data: 2006-05-12 22:40:10

Temat: co najlepiej kupić na na prezent dla 18tka?
Od: "Kkk" <k...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

witam

wiem, że nie na tą grupę, ale nie znalazłam innej oprócz regionalnej...
wiem, że macie fajne pomysły,więc licze na Was :)
co najlepiej kupić na na prezent dla 18tka?
ma być oryginalny do 100zł
wymyśliliśmy scyzoryk wielofunkcyjny, jakieś oryginalne puzzle,
szklane szachy, hantle do podnoszenia, słownik, książka...

jutro impreza a nie mam prezentu jeszcze...ratunku...

ps. nie może to być nic związanego z erotyką
typu pluszowa prezerwatywa, bokserki z gołymi babkami itp :)
chłopak pochodzi z rodziny "z zasadami" i taki gift by nie przeszedł !!

aha pomijam jakieś krawaty, spinki do garnituru, ciuchy, kosmetyki,
karafki, piersiówki...

za wszelki info dzięki
pozdr,
K.

2. Data: 2006-05-13 07:50:47

Temat: Re: co najlepiej kupić na na prezent dla 18tka?
Od: "Zazula" <z...@W...pl> szukaj wiadomości tego autora

Kkk wrote:
> jutro impreza a nie mam prezentu jeszcze...ratunku...

A jakie ma hobby, bo jesli prezent-zart nie wypali to najlepiej celowac w
hobby. Moze wiesz gdzie jedzie na wakacje, moze znajdzie sie cos co przyda
sie idealnie na wakacje?

Zazula

krem rozjaśniający Sally Hansen
ukrywanie rozstępów
polecam balsam (korzenny)
CELIA - gdzie dostne te kosmetyki w Krakowie?
KRAKÓW