KRAKÓW

1. Data: 2006-05-12 06:06:36

Temat: KRAKÓW
Od: "Marteczka" <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Proszę, dajcie mi namiary na jakąś dobrą i niezbyt drogą
kosmetyczkę w Krakowie (Krowodrza lub Centrum). Chciałabym zrobić
sobie zabieg oczyszczania twarzy z wągrów. Ile to kosztuje, jak
wygląda taki zabieg, na ile jest skuteczny i czy trzeba to powtarzać
czy wystarczy raz? Dzięki za wszystkie uwagi. Pozdrawiam :)

2. Data: 2006-05-12 06:15:35

Temat: Re: KRAKÓW
Od: mufaska <m...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 11 May 2006 23:06:36 -0700, Marteczka napisał(a):
> [...]
> wygląda taki zabieg, na ile jest skuteczny i czy trzeba to powtarzać
> czy wystarczy raz? Dzięki za wszystkie uwagi. Pozdrawiam :)

wogóle orientuje sie ktoś jakie są ceny w Krakowie? Chodzi o oczyszczanie
twarzy oczywiście

podepnę sie i zapytam o kosmetyczkę na Ruczaju. :)

3. Data: 2006-05-12 08:47:04

Od: "KaRoLa" <c...@b...interia.ble.pl> szukaj wiadomości tego autora

zaklad osiedlowy
w rejonie Krowodrzy - Pachonskiego
polecono mi na grupie i jestem zadowolona.
Pani Teresa Raczynska
Pachonskiego 15
tel: 4154535

za czyszczenie twarzy z maseczka z alg 90 pln swego czasu

4. Data: 2006-05-12 09:19:05

Od: "reszka" <a...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Kosmetyczka na ul. Smoleńsk, cena oczyszczania i maski z algami - 70 zł.
Miło i profesjonalnie.

pozdrawiam
reszka

5. Data: 2006-06-08 19:56:16

Od: "Marteczka" <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

A jak to jest? Idę raz, życzę sobie oczyszczanie i mam już
śliczniutką buźkę? Czy może trzeba powtarzać zabieg żeby było
ładnie? Na czym właściwie polega oczyszczanie?

skóra uzależniona od Nivea
vichy lipocure - wrażenia
samoopalajacy zel do kapieli
Szczepionka na opryszczke wargowa