vichy lipocure - wrażenia

1. Data: 2006-05-11 18:32:39

Temat: vichy lipocure - wrażenia
Od: "kroofka" <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witajcie, podzielę się wrażeniami po kuracji.
Miałam 14 saszetek po 7 ml każda, zamiast jednego dużego opakowania 100ml.
Cellulit mam raczej mały, ledwo widoczny gołym okiem, ale po chwyceniu skóry
i zgnieceniu - jest.
Liczyłam na duży efekt - przy cellulicie 1 stopnia myślałam, że zniknie
całkiem (wizualnie). Az do 14. dnia kuracji wierzyłam, że coś się stanie:)
Jakiś cud chyba...
Cud się niestety nie stał. Ten żel to po prostu specyfik ściągający skórę,
wygładzający i może trochę ujędrniający. Nic więcej niestety. Nie widze
żadnej poprawy w cellulicie, jaki był, taki jest, tyle że skóra teraz jest
miła w dotyku, gładka i taka jakby "naciągnięta".
Sam żel ma miły zapach, ale konsystencję zbyt lepką, klejącą. Trzeba po nim
porządnie wymyć ręce, bo inaczej ma się wrażenie miodu na łapkach:)
Dobrze, że nie wydałam 100 zł na ten żel, bo byłabym bardzo zawiedziona.
Generalnie nie polecam, bo kremy wygładzające nie powinny kosztować aż 100
zł. Jest dużo innych, tanszych do wyboru.
Pozdrawiam
K.

2. Data: 2006-05-11 20:57:32

Temat: Re: vichy lipocure - wrażenia
Od: "reszka" <a...@N...pl> szukaj wiadomości tego autora

Ja wydałam te 87 zeta i też jestem rozczarowana. Pieniadze nie były całkiem
wyrzucone w błoto, bo cellulit jakby odrobinę mniejszy, skóra faktycznie
gładsza i jędrniejsza, ale spektakularnych efektów niwelujących efekt skórki
niet. Co prawda kusi mnie żeby kupić jeszcze raz i tym razem spróbować
stosować z masażem...Acha, no i z tej serii jest jeszcze Vichy
wyszczuplający (nie pomne czy też się lipocure zowie) i też mnie korci, ale
cena skutecznie studzi moje zapędy. Natomiast z wielką chęcią poczytam o
wrażeniach ;)

pozdrawiam
reszka

3. Data: 2006-05-12 08:27:00

Od: pamana <b...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

Natomiast z wielką chęcią poczytam o
> wrażeniach ;)

przeciez zaden kosmeyk nie spowoduje znikniecie celulitu ,jedynie
poprawi wyglad skory przez co i cellulit bedzie mniej widoczny.

jakikolwiek krem ujedrniajcy zrobi to samo.po zaprzestaniu masowania
bedzie efekt na krotko i spowortem celllit wylezie.
p.

4. Data: 2006-05-12 16:20:00

Od: Karmakoma <k...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Fri, 12 May 2006 10:27:00 +0200, pamana napisał(a):

> [...]
>
> jakikolwiek krem ujedrniajcy zrobi to samo.po zaprzestaniu masowania
> bedzie efekt na krotko i spowortem celllit wylezie.

czyli wniosek taki, ze w ogole nie warto stosowac _zadnych_ preparatow? czy
jest jakakolwiek skuteczna metoda? tylko operacyjna?

K.

5. Data: 2006-05-12 17:23:56

Od: "Skakanka" <n...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Karmakoma" <k...@g...pl> napisał w wiadomości
> czyli wniosek taki, ze w ogole nie warto stosowac _zadnych_ preparatow? czy
> jest jakakolwiek skuteczna metoda? tylko operacyjna?

Może nie żadnych, trzeba nawilżać skórę i dbać, żeby była sprężysta.
Systematyczna gimnastyka połączona z masażem naprawdę daje efekty, ale kiedy
przestaniesz się starać - cellulit wraca:)
Gdzieś wyczytałam, że cellulit mają nawet bardzo szczupłe dziewczyny, ale ja po
schudnięciu paru kilogramów zauważyłam, ze cellulit bardzo się zmniejszył.

Kaśka

6. Data: 2006-05-13 06:38:20

Od: "asmira" <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
ja po
> schudnięciu paru kilogramów zauważyłam, ze cellulit bardzo się zmniejszył.

Ja nie wyczytałam. Byłam po prostu na basenie. A że moje dziecko ma
wodostręt, który trzeba oswajać, siedzieliśmy sobie na brzegu mocząc stópki,
mając oczy na poziomie ud przechodzących osób. Przez dwie godziny
widzieliśmy może dwie-trzy dziewczyny, które nie miały cellulitu. Pi razy
oko miały 16 lat.
A.

7. Data: 2006-05-13 06:53:04

Od: Małgorzata Krzyżaniak <z...@t...eu.org> szukaj wiadomości tego autora

Pewnego dnia, a było to Fri, 12 May 2006 18:20:00 +0200, przyszła do mnie
wiadomość z adresu <k...@g...pl> i powiedziała:

> czyli wniosek taki, ze w ogole nie warto stosowac _zadnych_ preparatow?

Zasadniczo tak. Jedynie dla poprawy humoru.

Zuzanka

*:.
We Are a Non Prophet Organization

samoopalajacy zel do kapieli