vichy lipocure - wrażenia

następny post »
From: "kroofka" <k...@p...onet.pl>
Newsgroups: pl.rec.uroda
Subject: vichy lipocure - wrażenia
Date: Thu, 11 May 2006 20:32:39 +0200

Witajcie, podzielę się wrażeniami po kuracji.
Miałam 14 saszetek po 7 ml każda, zamiast jednego dużego opakowania 100ml.
Cellulit mam raczej mały, ledwo widoczny gołym okiem, ale po chwyceniu skóry
i zgnieceniu - jest.
Liczyłam na duży efekt - przy cellulicie 1 stopnia myślałam, że zniknie
całkiem (wizualnie). Az do 14. dnia kuracji wierzyłam, że coś się stanie:)
Jakiś cud chyba...
Cud się niestety nie stał. Ten żel to po prostu specyfik ściągający skórę,
wygładzający i może trochę ujędrniający. Nic więcej niestety. Nie widze
żadnej poprawy w cellulicie, jaki był, taki jest, tyle że skóra teraz jest
miła w dotyku, gładka i taka jakby "naciągnięta".
Sam żel ma miły zapach, ale konsystencję zbyt lepką, klejącą. Trzeba po nim
porządnie wymyć ręce, bo inaczej ma się wrażenie miodu na łapkach:)
Dobrze, że nie wydałam 100 zł na ten żel, bo byłabym bardzo zawiedziona.
Generalnie nie polecam, bo kremy wygładzające nie powinny kosztować aż 100
zł. Jest dużo innych, tanszych do wyboru.
Pozdrawiam
K.