co oznacza???

1. Data: 2002-07-10 07:18:01

Temat: co oznacza???
Od: "Madziula" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Co znaczy: mulina typu "Needle Necessities" w słownictwie hafciarskim?? Bo
dosłowne tłumaczenie niewiele mi mówi :)))) Określenie to znalazłam w
gazetce przy opisie kolorów to tego pięknego kolorowego wiatraka którym się
niedawno wiele osób zachwycało :)))

Dziękuję

--
******* Magda *******
(Białystok)

1. Data: 2002-07-10 10:34:37

Temat: Re: co oznacza???
Od: Krysia Thompson <K...@h...fsnet.co.uk> szukaj wiadomości tego autora

On Wed, 10 Jul 2002 09:18:01 +0200, "Madziula"
<m...@p...onet.pl> wrote:

> [...]
>dosłowne tłumaczenie niewiele mi mówi :)))) Określenie to znalazłam w
>gazetce przy opisie kolorów to tego pięknego kolorowego wiatraka którym się

firma. a wrzucalas juz Needle Necessities do googla?

Trysia , "elegancka kobieta od Diora, starannie opakowana , o
powloczystym spojrzeniu, lamiaca serca mezczyzn, wulkan emocji ,
biznes lumen od Caffe Za Slupem, kobieta pelna czaru" [Jola L-L
i Lilla]

K.T. - starannie opakowana

1. Data: 2002-07-10 11:00:25

Od: "Madziula" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> firma. a wrzucalas juz Needle Necessities do googla?

Nie wpadlam na to ze to o firme chodzi. Okazalo sie ze oni chyba
specjalizuja sie w cieniowanych nitkach i to nie tak ze odcienie przez jeden
kolor ale przez rózne czasami kontrastowe kolory. Ale w Bialymstoku to
takich nitek nie widzialam :(((

******* Magda *******
(Bialystok)
GG 1582381
m...@p...onet.pl

1. Data: 2002-07-10 12:15:06

Od: "Grazyna" <m...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Madziula" <m...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

> [...]
> takich nitek nie widzialam :(((
>
> Pozdrawiam
> ````````````````````````````````````````````
Pociesze cie ,ze w Gdyni tez takich nie widzialam, chociaz to kiepska
pociecha.
Ale skoro mowa o wiatraku - czyzby to oznaczalo ze masz do niego schemat?

Grazyna

1. Data: 2002-07-10 14:20:31

Od: "Madziula" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Pociesze cie ,ze w Gdyni tez takich nie widzialam, chociaz to kiepska
> pociecha.
> Ale skoro mowa o wiatraku - czyzby to oznaczalo ze masz do niego schemat?

Mam schemat w gazetce ale z tego co sie orientuje to ten wiatrak na pewno
jest (wiesz gdzie) :)))) A jak nie nzajdziesz to daj znać a ja zeskanuję i
prześlę na priva :)))

Pozdrawiam
Magda
--
GG 1582381
(Białystok)

1. Data: 2002-07-10 15:27:37

Od: "Grazyna" <m...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> jest (wiesz gdzie) :)))) A jak nie nzajdziesz to daj znać a ja zeskanuję i

A gazetka to jaki tytul posiada?

Grazyna

1. Data: 2002-07-10 21:18:25

Od: "Madziula" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> A gazetka to jaki tytul posiada?

Gazetka to : "Moje robótki" nr 8/2001 - taka z głową pięknego tygrysa na
okładce :))

******* Magda *******
(Białystok)
GG 1582381
m...@p...onet.pl

1. Data: 2002-07-11 06:52:26

Od: "Grazyna" <m...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

UUUUUUchhhh, sklerotyczka ze mnie, przeciez mam tez zeszyt!!
Musze chyba dac sobie urlop od naszej grupy, zeby mi sie wszystko w glowie
poukladalo, bo juz sama nie wiem co mam a czego nie :-)))

Dzieki

Grazyna
````````````````````````````````````````````````````
````

1. Data: 2002-07-11 06:59:29

Od: "maja" <m...@m...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

a propos tego wiatraka. moja sasiadka (lat 14) chciala sie nauczyc haftowac.
nauczylam ja jak sie robi krzyzyk, a ze mialam pod reka ten wiatrak, to jej
dalam. za 3 miesiace przychodzi z gotowym i oprawionym w piekna sosnowa
ramke !!!!!!! teraz robi tego tygrysa....... zdolna bestia. wlasnie ucze ja
szydelkowania. uczennica mi wyrosla !

pzdr z Rzeszowa
Maja

1. Data: 2002-07-12 06:08:18

Od: "Iwona Lorent" <I...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
jeden
| kolor ale przez rózne czasami kontrastowe kolory. Ale w Bialymstoku to

Widziałam te cieniowane we Wrocławiu. Jest taki kordonek Anchora sprzedawany
w pasmach, jak mulina tylko trochę dłuższe. Barwy naprawdę kontrastowe - od
tych różowo-cyjanowych aż bolały oczy.

Pozdrawiam,
Iwona (Wrocław)

Kolejne pytanie o PC Sticha