motyl i serwetka..

1. Data: 2002-07-10 07:54:12

Temat: motyl i serwetka..
Od: "mruwa" <k...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Heja!
Poszukiwany jakiś fajny motyl frywolitkowy..:).. raczej większy.. I jeszcze
jeden wzorek.. też frywolitki.. Jakiś wzór na serwetkę .. nie ogromniastą..
ale też nie małą.. ale oby w niej nie było tych podwójnych kółeczek.. bo
nadal nie mogę się z tym uporać..
I też mnie oświećcie co to jest ten split chain.. bo nie łapię się w tym...

pozdrówki..

mruwa..
(toruń)..

1. Data: 2002-07-10 09:17:56

Temat: Re: motyl i serwetka..
Od: Anula <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

On Wed, 10 Jul 2002 09:54:12 +0200, "mruwa" <k...@i...pl>
wrote:

>Heja!
>Poszukiwany jakiś fajny motyl frywolitkowy..:).. raczej większy..

http://www.thisntat.com/motifs/butterfly.html - maly
http://maus.pinkpig.com/robin/butt1/ i inne strony w tej okolicy,
moga nie miec opisow
http://www.fortunecity.com/victorian/vangogh/235/len
orefly.html -
ten jest ladny
http://www.comnet.ca/~tatsall/celticbfly.htm

>I też mnie oświećcie co to jest ten split chain.. bo nie łapię się w tym...

http://www.picotnet.com/TatInstruct/split_chain.htm ale nie mam
cierpliwosci czytac, bez rysunkow

Pozdrawiam, Anula :)

1. Data: 2002-07-11 07:24:14

Od: "Jola L-L" <j...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "mruwa" <krassnal@interia.

> a co do split chains.. to nawet nie wiedziałam, że takie coś jest..:)
> mruwa..

jeszcze raz wysle , bo wczorajszego cosik nie widze...

masz tu demo ze split chain
http://www.interlog.com/~gagechek/slb/demo/demo.html

Jola L-L

1. Data: 2002-07-11 15:44:34

Od: "mruwa" <k...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Jola L-L <j...@i...pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych n
apisał:agjc5n$np1$...@n...tpi.pl...

> Użytkownik "mruwa" <krassnal@interia.

> jeszcze raz wysle , bo wczorajszego cosik nie widze...
>
> masz tu demo ze split chain
> http://www.interlog.com/~gagechek/slb/demo/demo.html

A ja jeszcze coś takiego znalazłam...
http://www.snowgoose.cc/friv/
i też tam jest split chain..
Hm.. może w końcu załapię po co w ogóle to jest..:)))

pozdrówki..

mruwa..
(toruń)...

1. Data: 2002-07-14 19:45:21

Od: "Jola B." <_...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Poszukiwany jakiś fajny motyl frywolitkowy..:).. raczej większy.. I
jeszcze
> jeden wzorek.. też frywolitki.. Jakiś wzór na serwetkę .. nie
ogromniastą..

Znam fajniutką

1. Data: 2002-07-14 20:06:22

Od: "Jola B." <_...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

Ugh, sorry, za tamten list - coś mi się przyblokowało w klawiaturce...
Znam bardzo fajną stronkę: http://maus.pinkpig.com/robin/butt1/ na której
jest mnóstwo motyli frywolitkowych i na następnych: wystarczy kliknąć na
linki po lewej stronie na: butterfl.2, butterfl.3 i butterfl.4
W ogóle to tu są piękne rzeczy - część do podziwiania!!! Jej, tak się
zachwycałam, że się mąż zainteresował, co ja takiego oglądam :)
W dziale "Patterns" są wzory różniastych płatków śniegowych, serduszek,
aniołków i innych takich. Prześliczne cudeńka!

Pozdrawiam,
Jola

1. Data: 2002-07-14 21:55:37

Od: "ESka" <e...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Jola B." napisała w wiadomości
> W ogóle to tu są piękne rzeczy - część do podziwiania!!!

Szok, nie myślałam, że to może być takie śliczne. Aż bym chciała mieć takie
cudeńka.
Ale do nauki nadal nie jestem przekonana.

Pozdrawiam
Ewa
(Słupsk)

co oznacza???