słupek reliefowy

1. Data: 2002-07-10 10:18:07

Temat: słupek reliefowy
Od: "Wkn" <w...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dziewczyny, pomóżcie mi, jak sie go robi? :(((

wkn

1. Data: 2002-07-10 10:34:04

Temat: Re: słupek reliefowy
Od: Krysia Thompson <K...@h...fsnet.co.uk> szukaj wiadomości tego autora

On Wed, 10 Jul 2002 12:18:07 +0200, "Wkn" <w...@w...pl> wrote:

>Dziewczyny, pomóżcie mi, jak sie go robi? :(((
>
>wkn

okropne do wytlumaczenia - przetykasz szydelko w dziurki tak jak
do slupka (tzn w dziurke ponizej, przewlekasz czubek szydelka
PRZED slupkiem ponizej, wylazi ten dziubek dziurka za tym
slupkiem nizej i przerabiasz slupek..ja tak robilam sciagacze
szydelkiem bo mozna tak robic od przodu i od tylu tych slopkow
ponizej...pomysl, moze zrozumiesz moje zawile
tlumaczenie...jakbym byla pod reka zrozumialabyus w mig, a tak...

w ogole w 100 procentach to nie wiem czy to o to chodzi, ale
innych dziwnych slupkow nie znam

Trysia , "elegancka kobieta od Diora, starannie opakowana , o
powloczystym spojrzeniu, lamiaca serca mezczyzn, wulkan emocji ,
biznes lumen od Caffe Za Slupem, kobieta pelna czaru" [Jola L-L
i Lilla]

K.T. - starannie opakowana

motyl i serwetka..
co oznacza???