co podjadac ?

1. Data: 2001-06-12 08:17:47

Temat: co podjadac ?
Od: "wil.ma" <w...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam szanownych grupowiczow.

Zapewne nie tylko mi sie to przydaza. Otoz siedzac w pracy ciagle cos
podjadam
a pod koniec tygodnia nie moge patrzec na odbicie w lustrze.

Czy ktos ma pomysl na podjadanie bez skutkow ubocznych ?

Pozd. wil.ma

1. Data: 2001-06-12 08:25:47

Temat: Re: co podjadac ?
Od: "asia" <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

wil.ma <w...@w...pl> wrote in message news:9g4j21$dm9$1@news.tpi.pl...
> [...]
> a pod koniec tygodnia nie moge patrzec na odbicie w lustrze.
>
> Czy ktos ma pomysl na podjadanie bez skutkow ubocznych ?

Ja tez wiecznie cos podjadam w pracy, a ze staram sie zeby bylo to niezbyt
tuczace, podjadam glownie owoce sezonowe (w tej chwili wlasnie jem
truskawki) czasem z jogurtem, kefirem, platkami owsianymi. Jak mam czas i
natchnienie wieczorem to przygotowuje sobie spora ilosc salatki: liscie
salaty, rzodkiewki, ogorek, pomidor - to jest baza, a do tego w zaleznosci
co jeszcze mam - oliwki, ser, tunczyk. Pije tez czesto bawarke lub rozne
herbatki ziolowe i owocowe, ktore rozgrzewaja i uspokajaja chec podjadania
na jakis czas.
Pozdrawiam
Asia

1. Data: 2001-06-12 08:26:21

Od: fghfgh <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

"wil.ma" wrote:

> Czy ktos ma pomysl na podjadanie bez skutkow ubocznych ?

owoce, warzywa-ja np nalogowo kupuje ogórki i jak czuje "niepokój" w
zoladku to wcinam je potem przez caly dzien
pzdr
agi

1. Data: 2001-06-12 08:32:04

Od: Krysia Thompson <K...@h...fsnet.co.uk> szukaj wiadomości tego autora

marchewka. Obrana, pokrojona w grube slupy, w pudelku plastikowym
pomarancze. Obrane , w czastki. w drugim pudelku plastikowym.
melon. w kostke. w trzecim pudelku plastikowym.
cos malego czekoladowego. ale tylko jedno. moze byc w czwartym
pudelku plastikowym
jogurt. sam w sobie w pudelku plastikowym...

a teraz jazda do sklepu po pudelka plastikowe!!

Krysia

K.T. - starannie opakowana

1. Data: 2001-06-12 08:38:14

Od: Magda Rzepka <m...@i...zabrze.pl> szukaj wiadomości tego autora

NIE PODJADAC!

* Pic wode mineralna i sok warzywny - przecierowy
* Zuc mietowa gume

I WAZYC WCIAZ 55 kg :))))))))))))))

Serdecznie do powyzszego namawiam i pozdrawiam :)
Magda

1. Data: 2001-06-12 08:40:20

Od: "Jader" <j...@p...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Patrycja Kazala" <k...@s...pl> napisał w wiadomości
> moze wystarczy wymienic "przedmiot porzadania"? :)

A moze wystarczy sie wziac do roboty, to rece beda zajete ;)

Jader

1. Data: 2001-06-12 08:41:17

Od: Patrycja Kazala <k...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

"wil.ma" wrote:

> [...]
> a pod koniec tygodnia nie moge patrzec na odbicie w lustrze.
>
> Czy ktos ma pomysl na podjadanie bez skutkow ubocznych ?

a co podjadasz?
moze wystarczy wymienic "przedmiot porzadania"? :)

pat
--
Puszatkowo http://www.puszatkowo.prv.pl
PuszKKKa http://puszkkka.spinacz.pl

1. Data: 2001-06-12 08:42:01

Od: "wil.ma" <w...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> a co podjadasz?
> moze wystarczy wymienic "przedmiot porzadania"? :)

podjadam to co mi sie uda kupic w sklepie obok
niestety - chodzac do sklepu (glodna)
wkladam to na co mam ochote, nie patrzac czy to aby dobry pomysl np.
delicje, chrupki itd.

Miałam takie tygodnie:
jogurt + muslii -> ale ile mozna tego jesc (nawet gdy jogurty sa z roznymi
owocami) ?

jakies pomysly ?

pozd. wil.ma

1. Data: 2001-06-12 08:55:22

Od: Patrycja Kazala <k...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

"wil.ma" wrote:

> [...]
>
> Miałam takie tygodnie:
> jogurt + muslii -> ale ile mozna tego jesc (nawet gdy jogurty sa z roznymi

owoce przerozne - na urozmaicenie narzekac nie mozna. orzeszki co jakis
czas. owoce suszone - daktyle, figi i morele to moje ulubione :)
byle nie slodycze!
dla pracowitszych i tych, co maja "czas i natchnienie" jak asia robienie
salatek i surowek to genialny pomysl.
czasem jakies warzywo wystarczy troche "obrobic" - nie trzeba odrazu
surowki. np. obrac marchewke, kalarepke. albo umyc rzodkiewki :)
na monotownie nie mozna narzekac :)

pat
pozdr. i smacznego

1. Data: 2001-06-12 08:58:29

Od: "Beata Księżyk" <b...@e...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

ja też lubiłam w pracy podjadać
ostanio biorę ze sobą ok 3 plasterków jakieś wędliny pomidorka i ogórka i to
tak zapycha mi żołądek
że już nie mam ochoty na żadne podjadanie a kiedyś non stop musiałam coś
podjadać.

książka kucharska
Strona cuisine.pl
do Eligiusza Dębskiego