co polecacie?

1. Data: 2005-03-06 08:57:53

Temat: co polecacie?
Od: "szymon" <s...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Potrzebuje jakiegos dobrego srodka uspakajacego, ulatwiajacego zasypianie
dostepnego bez recepty.
Czy dobre sa te srodki ziolowe?

--
Corolla 1.4
gg#5203385

2. Data: 2005-03-06 09:39:03

Temat: Re: co polecacie?
Od: "ania foxy" <f...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "szymon" < napisał w wiadomości

> Potrzebuje jakiegos dobrego srodka uspakajacego, ulatwiajacego zasypianie
> dostepnego bez recepty.

Kalms...ziołowy
Avf

3. Data: 2005-03-06 10:54:43

Od: "PaulinaW" <e...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "szymon" <s...@i...pl> napisał w wiadomości
> Potrzebuje jakiegos dobrego srodka uspakajacego, ulatwiajacego
> zasypianie dostepnego bez recepty.
> Czy dobre sa te srodki ziolowe?

Syrop Passispasmina. Miałam bardzo dobre efekty.

Paulina

4. Data: 2005-03-07 00:00:23

Od: "Tomasz" <T...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

podobno bellergot jest dobry, osobiście jeszcze nie próbowałem ale już
niedługo sprawdze, na recepte chyba jest

5. Data: 2005-03-07 00:04:19

Od: "Tomasz" <T...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

kurde przeczytałem teraz że jednym ze składników jest jakiś alkaloid ze
sporysza, czy to nie ma czasem działania podobnego jak halucynogen??

6. Data: 2005-03-07 06:27:57

Od: ika <i...@s...wody> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 07.03.05, około 01:04, Tomasz bulgocze

> kurde przeczytałem teraz że jednym ze składników jest jakiś alkaloid ze
> sporysza, czy to nie ma czasem działania podobnego jak halucynogen??

Nie. Alkaloidy sporyszu to alfa-adrenolityki kurczą mięśnie gładkie np.
naczyń krwionośnych, dlatego stosowane są w leczeniu migreny.

--
ika - umop apisdn

7. Data: 2005-03-07 22:37:16

Od: "Tomasz" <T...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

dietylan kwasu dlizergowego też chyba powoduje kurczenie mięśni gładkich?
;)

8. Data: 2005-03-07 23:38:24

Od: ika <i...@s...wody> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 07.03.05, około 23:37, Tomasz bulgocze

> dietylan kwasu dlizergowego też chyba powoduje kurczenie mięśni gładkich?
> ;)

Nie szykuj się na atrakcje. To jest wynicowane na lewą stronę, przemielone,
przefiltrowane, przewałkowane chemiczne i uszyte na nowo. Nie zatańczysz
święty Wicie ;)

--
ika - umop apisdn

9. Data: 2005-03-08 15:26:12

Od: "Tomasz" <T...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

e tam gdybym chciał atrakcji to bym poszedł i kupił coś czystego, tak tylko
się zaciekawiłem bo coś ostatnio chodzi za mną słowo "ALKALOID" ;)

a tak na serio to dostałem wczoraj od lekarza recepte na belergot i mówił
że to powinno mi pomóc :)

10. Data: 2005-04-14 09:06:05

Od: "Istvan" <i...@e...pl> szukaj wiadomości tego autora

Jest Przychodnia Medycyny Naturalnej KOMED w Warszawie. Maja Błaszczyszyn
może w tej sprawie skutecznie pomagać.
Tel: 628-74-82, lub 628-74-83.
Pozdrawiam

Istvan