co się dzieje?

następny post »
Data: 2005-04-01 18:25:17
Temat: co się dzieje?
Od: "agnieszka" <m...@o...pl>

Witajcie kochani !
Mam na imię Agnieszka i pochodze ze Śląska . Piszę do Was bo szukam wsparcie
wszędzie - już po prostu brak mi sił !
Ale zacznę od początku. Jestem mamą prawie dwuletniego chłopczyka, którego
kocham nad życie. Moje problemy pojawiły się w ciąży - otóż w 2 miesiącu
ciąży z powodu komplikacji musiałam zażywać leki na podtrzymanie 5 zastrzyków
GRAVIBIGNON A POTEM DUPHASTON stwierdziłam że musze przecież zrobić wszystko
aby dzidzia urodziła się cała i zdrowa. Gdzieś w 20 tygodniu ciąży wystąpiły
u mnie następujące objawy :
- kilkusekundowe błyski "iskierki " przed oczami przy gwałtownej zmianie
pozycji , zdarzyło się to może z 10 razy do rozwiązania
- widzenie takich oparów jakgdyby benzyny na jasnych tłach
Oczywiście panika, strach przed stratą wzroku i w ogóle! Okuliści zbadali
mnie i z oczami okazało się być wszystko w porządku - ale mi niepokój został
Poród skomplikowany zakończony cesarką :( Michaś 3,5,6 punktów w skali Apgar -
szok i kolejne zmartwienie czy on będzie zdrów:(
Całe szczęście Michu jest zdrów i nic mu nie dolega ale pozostałam ja , moje
problemy i internet:( jeśłi chodzi o moje oczy to mam wadę wzroku od
urodzeniua astygmatyz i nadwzroczność obecne moje objawy to :
męty w ciele szklistm, chmurki, powidoki i bardzo duży dyskomfort jak patrzę
na odbijające się światło od aut szyb światło jest jakgdyby jaśniejsze i
pozostaje mi taki powidok:( jaskrawy zieleń zostawia różowy powidok a
jaskrawy żółty fioletowy
Byłam u okulistki bardzo dobrej raz jeszcze - oczy w porządku
Neurologiczne badanie w porządku - poszłam po raz pierwszy do neurologa jak
zaczęłam czytać o stwardnieniu i zapaleniu nerwu wzrokowego:(
Zbadala mnie i powiedziała że wszystko jest ok ponieważ pracuję W Ślam to
załatwiła mi MR dla mojego świętego spokoju z którego nie wynika żebym miała
sm ale pisze coś o poszerzonych nieco przestrzeniach Robina Virchova. Pani
neurolog poweidział że nie ma zmia demielinizacyjnych i nic mi nie jest - ale
ja dalej mam lęk:(
Zaczęłam czytać coraz więcej o chorobach i pogubiłam się w tym wszystkim co
objaw to go mam - w nocy zaczęły mi drętwić ręce i ataki paniki gotowe!Z
objawów które mam to :
nocne drętwienia przechodzą po poruszaniu ręką
w dzień skaczące mięśnie od czasu do czasu
i różne tam inne wibrowania i tp itd
Lekarka badała mnie już chyba z 4 razy a ja nie wiem co ze mną :(
Jestem po 4 miesięcznej kuracji effectinem i w trakcie tego było ok ale
odatawiłam ze względów finansowych
I TO COŚ powraca i już nie mam sił kocham Dziecko i chcę się nim cieszyć a
nie mogę
POMÓŻCIE PROSZĘ
CZY NERWICA MOŻE DAWAĆ AŻ TAKIE OBJAWY CO JA MAM ROBIĆ BO ZATRUWAM ŻYCIE NIE
TYLKO SWOJE ALE I INNYCH:(

ZDOŁOWANA aGA