co sie dzieje z cynamonowem?

1. Data: 2006-01-17 21:48:17

Temat: co sie dzieje z cynamonowem?
Od: "siliana" <t...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

drastycznie pogorszyla sie jakos obslugi - nie wiecie, czy cos sie stalo?
wczesniej szokowali mnie blyskawicznymi odpowiedziami nawet w weekend. traz
wysylaja niekompletne zamowienie (oplacone), po 5 mailach pytajacych
laskawie pisza, ze dosla, generalnie przestali wogole odpisywac:(

1. Data: 2006-01-18 08:33:58

Temat: Re: co sie dzieje z cynamonowem?
Od: "justa" <j...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

siliana <t...@o...pl> napisał(a):
> [...]
> wysylaja niekompletne zamowienie (oplacone), po 5 mailach pytajacych
> laskawie pisza, ze dosla, generalnie przestali wogole odpisywac:(

opinie tego typu o tym sklepie pojawiają się na różnych forach już od dawna,
najpierw warto poczytać w Internecie, zanim zaryzykuje się kupno. mają też na
pieńku z firmą windykacyjną.

1. Data: 2006-01-19 17:40:33

Od: "siliana" <t...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "justa" <j...@g...pl> napisał w wiadomości

> [...]
> dawna,
> najpierw warto poczytać w Internecie, zanim zaryzykuje się kupno. mają też

kurcze, jako jedyni maja ogromna oferte formy aqualina, ktora po prostu
uwielbiam:(

[wyżalam się] chwaliłam podkład Sorai, prawda?
płyny do kąpieli z oliwką
jaki krawat? help :)
relacja z wyprawy do Sephory
super-salon w Wawie