co sie robi w solarium?

1. Data: 2002-12-09 13:56:25

Temat: Re: co sie robi w solarium?
Od: Seva <s...@p...lp> szukaj wiadomości tego autora

AsiaS <a...@n...pro.onet.pl> napisał(a) w wiadomości
news:at23o4$4f0$1@news.onet.pl:

> A nie mówiłam że geje to ta lepsza częśc męskości?

A lesbijki są lepsza stroną kobiecości?

Pozdrawiam, Seva.
--
[Moja strona] --> http://www.seva.sotiko.pl <-> GG#788049
[Moje aukcje] --> http://www.allegro.pl/mojastrona.php?id=103279

1. Data: 2002-12-09 13:57:37

Od: "AsiaS" <a...@n...pro.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Seva"
> A lesbijki są lepsza stroną kobiecości?

Nie, myślę że są równie dobre ;) Chociaż....:-)
Tak czy inaczej kobiety są lepszą stroną ludzkości
niezależnie od orientacji;)
Asia

1. Data: 2002-12-09 14:02:05

Od: Jakub Słocki <j...@s...net.nospam> szukaj wiadomości tego autora

In article <X...@o...tat.sat>, s...@p...lp says...
> AsiaS <a...@n...pro.onet.pl> napisał(a) w wiadomości

> A lesbijki są lepsza stroną kobiecości?

Na ile znam swoja zone to mowila w szczegole o dbanie o siebie - i tu
rzeczywiscie ogol populacji gejow wypada lepiej od ogolu populacji
mezczyzn hetero. :)

K.

1. Data: 2002-12-09 14:05:17

Od: "AsiaS" <a...@n...pro.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Seva"
> OK, dla kobiet o małych wymaganiach być może zadbanie będzie wystarczające
> by uznać kogoś za lepszego, ale mam nadzieję, ze takie kobiety są w
> mniejszości.

Z tego co widzę to dla większości kobiet taka cecha może być wystarczająca
by uznać kogoś za lepszego ale ich wymagania nie są małe;)
Obawiam się że to zasugerowałeś dlatego tłumaczę się że ja do nich
zdecydowanie
nie należę.
Asia

1. Data: 2002-12-09 14:05:53

Od: Seva <s...@p...lp> szukaj wiadomości tego autora

Jakub Słocki <j...@s...net.nospam> napisał(a) w wiadomości

[Portal Wisznuicki] http://vrinda.net.pl/

1. Data: 2002-12-09 14:12:01

Od: Jakub Słocki <j...@s...net.nospam> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
>
> OK, dla kobiet o małych wymaganiach być może zadbanie będzie wystarczające
> by uznać kogoś za lepszego, ale mam nadzieję, ze takie kobiety są w

Ale w tej dyskusji chodzi o zadbanie :) no i grupa jakby do tego :)

A poza tym co ma hetero czego nie ma gej ? Oprócz pocišgu do kobiet?

K.

1. Data: 2002-12-09 14:24:41

Od: Seva <s...@p...lp> szukaj wiadomości tego autora

> Tak czy inaczej kobiety są lepszą stroną ludzkości
> niezależnie od orientacji;)

Dla facetów na pewno. :-)

Pozdrawiam, Seva.
--
[Wegetariański niezbędnik] http://www.vege.pl/

1. Data: 2002-12-09 14:24:42

Od: Seva <s...@p...lp> szukaj wiadomości tego autora

> Z tego co widzę to dla większości kobiet taka cecha może być
> wystarczająca by uznać kogoś za lepszego ale ich wymagania nie są
> małe;)

Poważnie? To gdzie są ci ich faceci? Na ulicach ich nie widać. ;-)

> Obawiam się że to zasugerowałeś dlatego tłumaczę się że ja do
> nich zdecydowanie nie należę.

I dobrze. To może byc ważne, ale żeby robić z tego podstawowe kryterium?
Imo, nieporozumienie.

Pozdrawiam, Seva.

1. Data: 2002-12-09 14:25:44

Od: "AsiaS" <a...@n...pro.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Seva"
> Poważnie? To gdzie są ci ich faceci? Na ulicach ich nie widać. ;-)
Ano właśnie. Ja też ich nie rozumiem;)

> I dobrze. To może byc ważne, ale żeby robić z tego podstawowe kryterium?
> Imo, nieporozumienie.
Widzisz, źle mnie zrozumiałeś. Nie mówię że ich uroda jest podstawowym
kryterium. Tylko jak Kuba już napisał; oni mają to co normalni
heteroseksualni
mężczyźni a do tego jeszcze są zadbani, bardziej kobiecy, wraźliwsi i
wyzwoleni
(generalizuję, wiem, ale o populacji nie da się rozmawiac na szybko inaczej
niż generalizując) więc można uznać że skoro posiadają te cechy co hetero
plus jeszcze dużo innych zalet których tamci nie posiadają to skrótem
myślowym można to określić jako "lepsza częśc męskości". Teraz lepiej?
Może EOT lub prywatnie bo się zdenerwują.
Asia

1. Data: 2002-12-09 14:58:10

Od: Seva <s...@p...lp> szukaj wiadomości tego autora

> skoro posiadają te cechy co hetero
> plus jeszcze dużo innych zalet których tamci nie posiadają to skrótem
> myślowym można to określić jako "lepsza częśc męskości". Teraz lepiej?

No niezupełnie. Mają męskie ciała i kobiece mózgi. Polecam lekturę:

"Dopiero w sześć lub siedem tygodni po zapłodnieniu mózg nie narodzonego
jeszcze płodu zaczyna się kształtować wedle męskiego lub kobiecego wzorca.
(...)

Jeżeli płód jest genetycznie żeński, podstawowy schemat mózgu nie ulega
żadnym zasadniczym zmianom. Mówiąc najogólniej, naturalny model mózgu
jest, jak się wydaje, żeński. U normalnych dziewczynek mózg rozwinie się w
sposób naturalny według schematu kobiecego.

Inaczej dzieje się z chłopcami. Tak jak wykształcenie się męskości
zależało od występowania hormonu męskiego, tak też potrzebne jest
działanie o radykalnym charakterze, aby naturalnie żeńską strukturę mózgu
zmienić w schemat męski. (...)

Ale - tak samo jak w przypadku innych części ciała - nastąpić mogą
zaburzenia rozwoju. Płód męski może mieć dostateczną ilość hormonów
męskich do zapoczątkowania rozwoju męskich narządów płciowych. Te narządy
jednakże mogą nie być w stanie wytworzyć dodatkowo takiej ilości hormonów
męskich, która spowodowałaby uformowanie się mózgu według wzorca męskiego.
Mózg takiego dziecka "pozostaje" kobiecy, a więc urodzi się ono z kobiecym
mózgiem w męskim ciele. W taki sam sposób płód żeński może zostać poddany
działaniu przypadkowej dawki hormonu męskiego (...) i w efekcie przyjść na
świat z męskim mózgiem w kobiecym ciele.

Amme Moir, David Jessel: Płeć mózgu.

Pozdrawiam, Seva.
--
[Moja strona] --> http://www.seva.sotiko.pl <-> GG#788049