co sie stalo na pf.pl

1. Data: 2005-03-22 16:47:20

Temat: co sie stalo na pf.pl
Od: "Ada " <a...@g...SKASUJ-TO.pl> szukaj wiadomości tego autora

Mialam skrzynke pocztowa na pf.Czy ktos wie co sie tam stalo?Nic nigdzie nie
pisze na ten temat.Parenascie dni tam nie zagladalam i teraz....nie moge sie
zalogowac;a mialam tam m.in hasla.

Ada

1. Data: 2005-03-22 23:42:03

Temat: Re: co sie stalo na pf.pl
Od: "Aneczka" <a...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Pewnego pięknego dnia w news:d1pi6o$k3$1@inews.gazeta.pl,
ktoś podpisujący się Ada chciał powiedzieć, że:
> Mialam skrzynke pocztowa na pf.Czy ktos wie co sie tam stalo?Nic
> nigdzie nie pisze na ten temat.Parenascie dni tam nie zagladalam i
> teraz....nie moge sie zalogowac;a mialam tam m.in hasla.

Chyba jakieś problemy po przebudowie - ja nie posługiwałam sie tamtejszą
skrzynką, ale obserwuję to po Klientach z Allegro - kto miał podanego maila
na pf, wraca info, że nie ma takiego Użytkownika... Stracili bazę?...

--
Pozdrówki,
Aneczka

1. Data: 2005-03-23 07:28:55

Od: "Iweczka" <i...@e...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
nie
> pisze na ten temat.Parenascie dni tam nie zagladalam i teraz....nie moge

Tu jest Twoja skrzynka i rozwiązanie problemu :-)
http://www.epf.pl/

Pozdrawiam,
Iweczka (Wrocław)

1. Data: 2005-03-23 19:07:47

Od: "Ada " <a...@W...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Tu jest Twoja skrzynka i rozwiązanie problemu :-)
> http://www.epf.pl/
Pozdrawiam,Iweczka (Wrocław)

Iweczka wielkie,wielkie dzieki. Ada

[szydelko] czym