[szydelko] czym

1. Data: 2005-03-22 16:15:02

Temat: [szydelko] czym
Od: "Andzia niusy" <A...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

Z jakiej wloczki najlepiej robic serwatki na szydelku ??? I ile kosztuja
takie nici ?
Z gory dzieki
Ania z Sosnowca

1. Data: 2005-03-22 18:06:22

Temat: Re: [szydelko] czym
Od: "Moolinea" <moolinea@CIACHNIJ_TO.wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Andzia niusy" <A...@p...fm> napisał w wiadomości
> Z jakiej wloczki najlepiej robic serwatki na szydelku ??? I ile kosztuja
> takie nici ?
> Z gory dzieki
> Ania z Sosnowca

Wszystko zależy od tego co chcesz wydziergać. Na szydełku mozesz robic
wieloma różnymi włóczkami i nicmi.
Jeżeli chodzi o serwetki, to proponuje kordonek, atłasek lub nici
bawełniane. Wybór jest szeroki, ceny też różne, od kilku złotych do
przeszło 20zł (to też zależy od ilości nici w motku).
Radzę zajżeć na strone
http://www.wojtek.com.pl/wojtek/show.php?idg1=6, gdzie jest duży wybór
różnych nici
lub do innego sklepu internetowego.
Jesli własnie zaczynasz zabawę z szydełkiem, to lepiej nie zaczynaj od nici
bardzo cienkich .
Pozdrawiam Moolinea :)

1. Data: 2005-03-22 20:05:59

Od: "Andzia niusy" <A...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> różnych nici
> lub do innego sklepu internetowego.
> Jesli własnie zaczynasz zabawę z szydełkiem, to lepiej nie zaczynaj od

no tak nie napisalam co chce zrobic - skleroza nie boli :P :P
chcialam zrobic jakies serwetki - obrusik ..... i nie wiem czym sie zabrac
do tego

1. Data: 2005-03-22 20:49:33

Od: "Moolinea" <moolinea@CIACHNIJ_TO.wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

> chcialam zrobic jakies serwetki - obrusik ..... i nie wiem czym sie zabrac
> do tego

Jesli serwetka, którą chcesz zrobic ma polski opis wykonania, to pewnie jest
tam napisane jakiej nici i ile potrzeba, jeśli opisu nie ma, to można
zaryzykować i dobrać nici na podstawie fotografi serwetki, jednak nie widząc
serwetki nie mogę Ci powiedzieć, czy dobre będą 200m/50gram, czy może
400m/50 gram.Najczęsciej serwetki robi sie z nici bawełnianych (matowych lub
błyszczących). Ja lubię Aidę, ale Aria też jest dobra i tańsza, może być
również perłówka (PERLE)
To jaką wybierzesz nic zależy od serwetki.
Może zajżysz do tego albumu
http://www.7ya.ru/photos/private.aspx?RubrID=72733
znajdziesz tu gazety z serwetkami po polsku przy których są też opisy nici
jakie bedą potrzebne. Może warto zacząc od serwetki z polskim schematem.
Poza tym warto zabrać opisik do pasmanteri, pracownicy najczęsciej doskonale
wiedzą jakie nici kupują szydełkowiczki i które z nich będą odpowiednie :)
I nie zastanawiaj sie czy sie do tego zabierać, to czysta przyjemność, ja
powtarzam wszystkim znajomym, że szydełkowanie jest jak joga :)
Pozdrawiam Moolinea

1. Data: 2005-03-22 21:29:21

Od: "Aneczka" <a...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Pewnego pięknego dnia w news:d1ptrq$5k$1@news.onet.pl,
ktoś podpisujący się Andzia niusy chciał powiedzieć, że:
> no tak nie napisalam co chce zrobic - skleroza nie boli :P :P
> chcialam zrobic jakies serwetki - obrusik ..... i nie wiem czym sie
> zabrac do tego

Hmmm, zależy jakie serwetki. Ja lubię Snehurkę i Monikę, oraz AIDĘ, nie
przepadam za Basakiem i kordonkiem Ariadny. Ale tak naprawdę - musisz
wypróbować sama :)

--
Pozdrówki,
Aneczka