co stosować na miejsca po zastrzykach?

1. Data: 2005-08-05 14:09:15

Temat: co stosować na miejsca po zastrzykach?
Od: "Ewa" <l...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

witajcie

może ktoś z was sam to przeżywa i może mi doradzić:
robię sobie zastrzyki 4 razy dziennie (cukrzyca) i w niektórych miejscach
gdzie się "wbijam" robią mi się obrzęki dość twarde - takie zgrubienia. jak
sobie z tym radzić? może to czymś smarować - ale czym?

Ewa

2. Data: 2005-08-05 15:20:55

Temat: Re: co stosować na miejsca po zastrzykach?
Od: "Scarpi" <f...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Maść heparynowa, tylko nie wiem czy ona jest na receptę czy nie.. w każdym
bądź razie działa.

3. Data: 2005-08-06 12:03:18

Od: Agnieszka K <f...@f...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Fri, 5 Aug 2005 17:20:55 +0200, Scarpi napisał(a):

> Maść heparynowa, tylko nie wiem czy ona jest na receptę czy nie.. w każdym
> bądź razie działa.
>
> Użytkownik "Ewa" <l...@n...pl> napisał w wiadomości

> jak

masc heparynowa obecnie dostaniesz bez recepty powinna kosztowac cos kolo 8

pozdrawiak
agak

4. Data: 2005-08-06 12:52:38

Od: "ape" <a...@n...poczta.fm> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
zgrubienia. jak
> sobie z tym radzić? może to czymś smarować - ale czym?

helason lub lumbolin

--
pozdro
ape

Angina, a poty
niedociśnienie w wieku dojrzewania a nadciśnienie.
ktoś brał Gynalgin ?
język
pomocy - rak krtani