co to?

1. Data: 2001-04-27 10:25:32

Temat: co to?
Od: "Ula I." <u...@s...psych.uw.edu.pl> szukaj wiadomości tego autora

Z gory przepraszam za ewentualny spam, ale mam jakies problemy z poczta...

Pod adresem http://www.pebe.rubikon.pl/helikop.jpg znajduje sie zdjecie
dziwadla.
Troszke NTG, bo to doniczkowe, ale w Peru, skad zostalo przywiezione roslo
toto przy ulicy. Z obserwacji wynika, ze lubi cieplo, wode i swiatlo -
wszystko w duzych ilosciach. A mnie by interesowalo jak sie nazywa i czy
przypadkiem nie jest w jakis sposob trujace [uszkodzone liscie puszczaja
mlecz, jak mniszek], jak duze wyrosnie i czemu te nasiona, ktore wyrzuca nie
kielkuja? potrzebuja troche odlezec?

dzieki za pomoc...

--
Ula
u...@s...psych.uw.edu.pl

2. Data: 2001-04-27 11:32:17

Temat: Re: co to?
Od: "Ryszard" <r...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

marycha ?

3. Data: 2001-04-27 12:31:10

Od: j...@l...pl (Janusz Czapski) szukaj wiadomości tego autora

Ryszard napisał(a):

> marycha ?

Eeeeeeee... ! O damie z małej litery??? W tym towarzystwie dobrze wychowanych
osób nie uchodzi. :-))))))))))))))
Pozdrawiam :-)
Janusz

4. Data: 2001-04-27 15:38:09

Od: "Jerzy" <0...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Janusz Czapski <j...@l...pl> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:3...@l...pl...
;-)))
KONOPIE indyjskie?
> Eeeeeeee... ! O damie z małej litery??? W tym towarzystwie dobrze
wychowanych
> osób nie uchodzi. :-))))))))))))))
[szczerze ubawiony]
Pozdrawiam Jerzy :-)

5. Data: 2001-04-30 11:06:55

Od: "Basia Kulesz" <b...@p...gliwice.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> dziwadla.
> Troszke NTG, bo to doniczkowe, ale w Peru, skad zostalo przywiezione roslo

A czy jest tu jakiś "ogrodowiec", co nie uprawia kwiatków w domu TYŻ? :-)))

>Z obserwacji wynika, ze lubi cieplo, wode i swiatlo -
> wszystko w duzych ilosciach. A mnie by interesowalo jak sie nazywa

Mnie też. Podaj więcej danych - jakie ma kwiaty, czy te liście są owłosione,
jak wysoko wyrastało w naturze itp.
Sok mleczny sugerowałby coś z rodziny fikusów?

> jak duze wyrosnie i czemu te nasiona, ktore wyrzuca nie
> kielkuja? potrzebuja troche odlezec?

Kiełkowanie nasion to nauka tajemna...Może potrzebują ognia, może wody, może
zeżarcia przez jakieś zwierzę, może bardzo wysokiej temperatury...może
bardzo niskiej temperatury ..może...Jak zidentyfikujemy, to może się da
powiedzieć coś więcej:-))))

Pozdrawiam, Basia.

szkółka leśna w Lublinie
Czarci krąg na wejmutce?