kondycjonowanie roślin

1. Data: 2001-04-25 19:17:12

Temat: kondycjonowanie roślin
Od: "Krzysztof Marusiński" <o...@t...jest.to> szukaj wiadomości tego autora

Czy ktoś stosuje na rośliny wyciąg z grejpfruta?
Czy stosujecie inne środki poprawiające kondycję rośliny, które osiągalne są
jako gotowe specyfiki?
--
:-) http://ogrod.to.jest.to

2. Data: 2001-04-30 10:10:01

Temat: Re: kondycjonowanie roślin
Od: "Basia Kulesz" <b...@p...gliwice.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Krzysztof Marusiński" <o...@t...jest.to> napisał w wiadomości
> Czy ktoś stosuje na rośliny wyciąg z grejpfruta?
> Czy stosujecie inne środki poprawiające kondycję rośliny, które osiągalne

> jako gotowe specyfiki?

Kaptan na liście róż, choć pewnie Rafał mnie wyklnie.
I zwyczajne dolistne nawozy typu Florowit.
Tudzież siarczan magnezu i żelaza na wrzosowate.
Grepfruta i czosnku nie stosuję. Jako dziecko postanowiłam wytruć mszyce
wyciągiem z tytoniu z papierosów mamy. Rezultat był taki, że pół soboty
spędziłam usiłując odkupić papierosy (PRL!), a mszyce czuły się świetnie.
Ja gorzej - mało jest substancji woniejących tak "pięknie", jak gotowany
tytoń:-(

Pozdrawiam, Basia.

co to?
szkółka leśna w Lublinie