co to jest:/

1. Data: 2004-06-19 04:55:09

Temat: co to jest:/
Od: "Isztar" <a...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

witam.. mam takie pytanie..
od jakiegos czasu pojawiaja sie w na blonei sluzowej takie male czarne
kropki i zbnikajace poparu dniach
po prostu sie pojawiaja , sa przez pare godzin lub przez 1 dzien i znikaja i
pojawiaja sie zawsze pojedynczo. najpierw sie pojawialy po lewej stronie
blony sluzowej policzka a dzisiaj zauwazylam po prawej. Jak bylam u
laryngologa to nie bylo akurat zadnej:( a jej sie wydawalo ze cos takiego
znalazla i powiedziala ze to naczynaik ale na pewno nie bylo tek kropki o
ktora mi chodzi. Wydaje mi sie ze to one sa przyczyna moich
problemow..(zawialo mnei meisiac temu , i od tego czasu mam powiekszone
wezly chlonne szyi, pod gardlem i pod prawa pacha) nie znam zadnego lekarza
z ktorym moglabym o tym podyskutowac wiec nie wiem.. czy faktycznie one cos
znacza czy nie.. na pewno nei sa to afty.. tzn tak mi sie wydaje bo troche
czytalam jak one wygladaja a te kropki ich nei przypominauja.. no chyba ze
to zwykle naczyniaki... mialam robione badanie krwi a kurat wtedy keidy
pobolewalo mnei gardlo i mialam podwyzszona ilosc limfocytow.. moze mi ktos
cos poradzic? dzieki

Isztar