co to jest?

1. Data: 2007-11-04 10:21:35

Temat: co to jest?
Od: "Ania" <s...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam
Czy ktoś może mi powiedzieć co to jest za roślinka:
http://picasaweb.google.pl/ania.szymanowska/Roslinka
Bardzo ciekawie kwitnie, chociaż jest jeszcze młoda - ma jakieś półtora
roku. Bardzo lubi wodę w każdej ilości.
Szukałam po różnych encyklopediach roślin i w kwiaciarniach - ale nigdzie
tego nie ma.
Z góry dziękuję za pomoc.
Pozdrawiam
Ania

2. Data: 2007-11-04 10:35:09

Temat: Re: co to jest?
Od: "Basia Kulesz" <b...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Ania" <s...@o...pl> napisał w wiadomości
> [...]
> roku. Bardzo lubi wodę w każdej ilości.
> Szukałam po różnych encyklopediach roślin i w kwiaciarniach - ale nigdzie

Sprawdź Nematanthus gregarius.

Pozdrawiam, Basia.

Wycinka drzewa...
witam
mój trawnik - błędy i wypaczenia oraz co zrobić
Piłowanie drewna - z innej beczki
Już?